Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Overschakelen van prepaid naar abbonement

Ik ben overgeschakeld van prepaid naar een abonnement. Daarbij stond dat activate 24h kan duren. Nu zijn er nog maar 5 uur over en dan zijn die 24h om.... Hier werkt de wifi op 1 of andere manier niet en de huisbaas heeft dit nog niet opgelost. Ik zit nog op 1 euro krediet op men prepaid. Ik had geh

Vraag

• 

Opties en diensten

466

2

0

My family

Hallo, wat zijn de voordelen van een familie aan te maken. Want kan hier geen Nederlandse uitleg vinden. Wel dat jullie cadeautjes kunnen doorgeven. Maar verlies je u abonnement of hoe zit het in elkaar?

Vraag

• 

Opties en diensten

575

3

0

• Actie Samsung S25

Goedemiddag. Ik heb de promoties rond de Samsung s25 ultra eens bekeken en ik zie een wezenlijk verschil tussen Orange en Proximus. Namelijk een 100 euro, duurder bij Orange. Ik ben al heel lang klant met zowel tv, internet en nu ook 2 gsm abonnementen en in principe zou ik dat zo willen behouden. M

Vraag

• 

Opties en diensten

495

3

0

• Installatie

Gisteren (24/01/25) is er een installateur modem 3 en digitale tv met decoder komen installeren. De decoder heeft zolang nodig gehad voor een update, dat de installateur is vertrokken zonder iets te testen. Nu dachten wij dat alles inorde was na update, niet dus. Wifi gaat niet, alles hapert,... Gis

Vraag

• 

Opties en diensten

564

1

0

• Switch from orange to hey

I just saw that we get 15gb for €5 at hey!. Is this the same network as orange? Can I 'switch' to Hey and keep my orange number? If it is operated by the same company, why isn't there 1 company with Hey prices?

Vraag

• 

Mobiel internet

1.2K

22

• Achterliggende dienst komt afspraken niet na

ACHTERLIGGENDE DIENSTEN KOMEN AFSPRAKEN NIET NA. Goededag, Ik ben ook zeer ontevreden over Orange. Hier eerst wat tips voor Orange om de Service structureel te verbeteren. 1. Zorg ervoor dat de achterliggende dienst afspraken na komt. Als er afgesproken wordt binnen 48 uur terug te bellen, mailen of

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

302

1

0

• hoge opkopende kosten buitenbundel door falende app van orange

januari kon ik mijn mobiel internet verbruik niet opvolgen bleef op 41mb hangen op mijn verbruik in de app nu al 46 euro buitenbundel zelfs medewerker kon me niet echt helpen

Vraag

• 

Mobiel internet

319

2

0

Abonnement

Als ik mijn abonnement wil veranderen van Orange medium naar Orange smal.... Behoud ik dan mijn voordelen die ik van Orange gekregen heb? Ik krijg namelijk elke maand 20 gb (levenslang)gratis bovenop de 50 gb die in het abonnement zit.... En ik krijg ook maandelijks 7€ korting gedurende 12 maanden .

Vraag

• 

Mobiel internet

1.1K

5

Buiten abonnement

Wat kan dit zijn?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

444

6

0

Simkaart

heb een nieuw nummer en simkaart aangevraagd, deze is naar het verkeerde adres gestuurd. Deze simkaart en nummer zijn nu door een onbekende geactiveerd. Orange is verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt met de simkaart aangezien ik deze nooit in mijn bezit gehad heb. Wat nu?

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

870

3

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...