Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenOnlangs stelde ik een vraag over roaming in Turkije en de Best Destinations Plus Pass. Wanneer ik deze nu wilde activeren en nog eens de lijst met zones bekeek viel het me op dat bepaalde landen, waaronder Turkije, in het VET gedrukt staan. Iemand enig idee wat dit betekent?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
377
1
0
0
Ik zit bij Orange met mijn gsm. Ik heb 30gb 4g en deze is nog nooit volledig op geweest (nu ook niet). Maar iedere keer als ik niet in mijn huis ben (dus als ik op een andere locatie ben) wil niks werken via 4g. Mijn 4g staat aan, maar niks werkt. Hier had ik vroeger geen problemen mee. En dit is ni
Vraag
•
Mobiel internet
431
2
0
0
Vraag
•
Opties en diensten
369
2
0
0
Ik ben een Nederlandse klant van Vodafone-Ziggo. Als ik van huis ben gebruik ik bijna altijd een VPN (OpenVPN) verbinding naar mijn thuis netwerk zodat ik mijn lokale services kan bereiken. Ik kom geregeld in België en wat er steeds gebeurt is: zodra ik in België naar een Belgische provider roam (Pr
Vraag
•
Mobiel internet
655
1
0
0
Hallo, ik ben op vakantie in Spanje en mijn EU surfvolume is opgebruikt. Ik heb nog meer dan 70GB normaal surfvolume maar mijn mobiele data werkt niet. Is dit normaal of zou ik dat normale ook in het buitenland moeten kunnen gebruiken?
Vraag
•
Mobiel internet
603
3
0
0
Hoe is het Orange netwerk in Slovenië? Meerdere mensen totaal geen ontvangst?
Vraag
•
Mobiel internet
535
4
0
0
Wilde een child abonnement aanvragen vanuit MyOrange maar dat staat in grijs en kan niet geselecteerd worden… wat kan ik doen ?
Vraag
•
Opties en diensten
669
2
0
0
wil graag mijn voicemail met een andere gsm met Orange abonnement beluisteren.
Vraag
•
Toestellen and instellingen
610
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Is dit de normale snelheid?
Vraag
•
Mobiel internet