Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Beste Vandaag kocht ik bij orange een iphone 15. Deze geeft e-sim en geen fysieke simkaart zoals mijn vorige telefoon. Indien ik de e-sim op mijn iphone activeer, zal ik dan de simkaart op mijn oude telefoon nog kunnen gebruiken( berichten sturen,bellen), of vervalt deze? Mvg
Vraag
•
Toestellen and instellingen
711
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb vorige maand de laatste nieuwe modem en allernieuwste orange wifi versterker laten installeren. Het signaal is veel zwakker dan mijn vorige imesh installatie. Ik heb de stekker van de versterker uitgetrokken om hem ergens anders te plaatsen maar hoe kan ik nu zien of deze verbonden is? Er is
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
1.5K
1
0
0
Ik heb onlangs mijn modem ipv6 ready gemaakt. Na uren trouble shooten heb ik van niet-officiele bronnen te horen gekregen dat Orange geen ipv6 ondersteund. De klantendienst van orange kon mij ook geen officiele informatie geven omtrend huidige ipv6 status. Na wat doordringen hebben ze me verteld dat
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
1.6K
2
0
Mijn gezin en mezelf zijn op vakantie in Corsica. We zijn door Zwitserland gereden en hadden bericht dat we geen data hadden voor buitenland en ook totaal geen bereik, dus ook niet gebruikt. Nadat we in Corsica aangekomen waren, kregen we berichten dat we 50€ buiten bundel zijn. Dit check ik op de a
Vraag
•
Tarieven en verbruik
546
1
0
0
Hoe kan ik alleen 4G herladen want als ik moet herladen voor 4G moet ik ook sms en belkrediet herladen om dan erbij 4g te krijgen
Vraag
•
Mobiel internet
731
2
0
Geaccepteerde oplossing
Wat moet ik doen om mijn mobiel internet te verbeteren op verschillende plaatsen
Vraag
•
Mobiel internet
487
1
0
0
Beste, hoe kan ik mijn internet gebruikt sneller doen gaan binnens huis? mvg
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
417
2
0
Vraag
•
Mobiel internet
702
3
0
0
Hallo mijn dochter heeft haar iPhone laten vallen en nu zijn er al stukken glas uit gevallen van de achterkant van haar iPhone is dit dan ook nog in de garantie om dit te laten herstellen of niet ze heeft hem 8 maanden
Vraag
•
Toestellen and instellingen
692
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties