Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Maandelijkse facturen betalen via kredietkaart

Hallo, Ik zou willen mijn maandelijkse facturen betalen via kredietkaart (Mastercard) Hoe kan ik dat aanpassen of aanvragen ? Mvg, Steve

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.4K

6

0

0

• Inhoud Comfort Starter Pack

Vandaag werd ons internet thuis geïnstalleerd, hierin zat onder andere een Wifi Comfort starter pack. Jullie website zegt hierover op enkele verschillende plaatsen dat dit 2 versterkers (Mesh pods, wordt ergens anders op de website ook bevestigd) inhoudt voor 3 euro in totaal (staat echt zwart op wi

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

739

2

0

0

• Orange shop

Geen toegang tot orange web site

Vraag

• 

Opties en diensten

1.5K

6

0

0

• Roaming Turkije

Beste, Binnenkort vertrek ik naar Turkije op vakantie, regio Belek, Antalya. X aantal maanden terug informeerde ik bij een Orange winkel i.v.m. de Best Destinations Plus Pass. Op het overzicht van alle landen vind ik duidelijk terug dat Turkije behoort tot de Best Destinations. De Orange medewerker

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.2K

1

0

0

• Mobiele data

Regelmatig valt mijn 4G weg. Het enige wat ik dan kan doen is vliegtuigstand aanzetten en weer uit. Iemand een idee waardoor dit komt of wat ik hieraan kan doen?

Vraag

• 

Mobiel internet

655

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Ondertiteling tv.

Hallo, Ik ben meer dan 5 jaar bij Orange en heb bij sommige posten nog altijd geen ondertitels, al heb ik al alles geprobeerd ... Zou een technieker laten langskomen misschien helpen ? Bedankt voor de moeite en groetekes.

Vraag

• 

1.5K

2

0

• Hoog tijd voor een andere provider

Vorige Maandag een nieuwe GSM besteld met de garantie dat deze binnen de 48 uur zou geleverd worden. 5 dagen later , 3 telefoons naar de helpdesk waar de achterliggende diensten er mee bezig zijn .... , chatfunctie die de belofte maakt dat er zo meteen een echte collega het onderwerp zal overnemen (

Vraag

• 

Opties en diensten

617

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange en Fiber

Haai! Er wordt langs alle kanten rond onze oren geslagen met Fiber hier en Fiber daar. Hoe zit dat eigenlijk bij Orange? Welke plannen zijn er? Groetjes!

Vraag

• 

Opties en diensten

880

3

0

• eSIM of nieuwe simkaart aanvragen voor zelfde nummer werkt niet ?

@Totem Heb eens vraagje, Is het normaal dat het niet meer lukt om een eSIM te activeren via de MyOrange app? Is dit een tijdelijk probleem? Want vroeger kon dat wel??? Ook het bekomen van een nieuwe simkaart ( voor zelfde nummer ) in je klantenzone , wat vroeger wel kon werkt nu ook niet meer , zijn

Vraag

• 

958

2

0

• Toegang tot camera’s lukt niet meer op mobiel internet

Sinds het overschakelen van Telenet naar Orange lukt het ons niet meer om via het mobiele internet toegang te krijgen tot onze camerabeelden. Van zodra we internet over Wifi hebben dan lukt alles wel… kan iemand ons helpen van de technische dienst van Orange heeft geen afdeling die dat kan verhelpen

Vraag

• 

Mobiel internet

629

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen