Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Simkaart gestolen in het buitenland - nummer vervallen?

Hallo Ik ben exact een jaar geleden naar Australië verhuisd. Omdat dit maar tijdelijk was voor een jaar wou ik mijn gsm-nummer bewaren. Ik kreeg de melding om jaarlijks 10 euro op mijn herlaadkaart te zetten zodat ze konden zien dat mijn nummer nog actief was. Nu is er een maand geleden bij mij inge

Vraag

• 

Opties en diensten

825

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Sms foutcode 2

Sedert vandaag krijg ik, kort na het versturen van een sms, telkens de melding 'kan bericht niet verzenden via orange b fout 2'. Contact staat al jaren in gsm, toestel al herstart. Ontvanger krijgt sms wel aan (2× zelfs). En in mijn berichten staat dan probleem bij sturen. Iemand een idee wat het pr

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

4.4K

3

0

• beëindigen abonnement en internationale verhuis

op 6 nov gemeld aan Orange dat ik contract ging beëindigen wegens verhuis naar buitenland, daarna bevestiging ontvangen met retourticket om alles terug te sturen via de post, is gebeurd, alle apparatuur ontvangen en Orange bevestigd dat ze alles ontvangen hebben. Krijg nu email dat ik mijn contract

Vraag

• 

Opties en diensten

799

1

0

0

• M-services

Hallo Ik heb recent een nieuwe gsm, en na enkele uren krijg ik steeds dezelfde melding synchroniseren van M-services, dit is een app dat via je sim kaart gekopieerd word op je gsm (sim Toolkit), en niet verwijderd of stoppen kan. Hoe kan ik deze meldingen laten stoppen

Vraag

• 

1K

1

0

0

• decoder terug sturen

Dag Ik lees zonet dat ik mijn decoder moet terug sturen als ik Orange TV annuleer, nu heb ik de stroom kabel niet meer alleen de decoder zelf, is dat een probleem?

Vraag

• 

Opties en diensten

750

2

0

0

• Ondersteuning Femtocell 3G afschakelen van 3G

Wat zijn de gevolgen voor de 3G Femtocell na het afschakelen van 3G? Tot wanneer gaan deze (oude) 3G Femtocellen blijven functioneren?

Vraag

• 

696

1

0

0

• Simkaart geschorst

Mijn simkaart is geschorst terwijl alles betaalt is, hoe komt dit.

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.6K

4

0

0

• Ongewenste abonnement "NBA league pass" via Orange

Beste, Op 03/9/2023 kreeg ik een sms dat ik zou ingeschreven zijn op een maandelijks league pass van NBA voor €24.99. Dat heb ik nooit de goedkeuring of getekend. Dit bedrag staat nu elke mand op een factuur van Orange. Dit is een typisch bedrog met de nietigheid van de zogezegde overeenkomst tot ge

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

3.6K

2

0

0

• Service weg

Hallo iedereen, ik moest deze ochtend in een andere gemeente zijn, en plots had ik totaal geen verbinding meer met 4G. Dit kwam naar 3G en dan had ik zelfs geen netwerk meer… moest men gsm volledig heropstarten en dan schommelde dit telkens van service naar niets.. Hoe kan dit zomaar?

Vraag

• 

Mobiel internet

541

1

0

0

• Simkaart geschorst

Mag orange zomaar zonder enige vorm van herinneringen ineens een sim kaart schorsen bij een openstaande factuur?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

2.8K

4

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen