Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenIs het mogelijk om in een Organe winkel het nummer van mijn herlaadkaart te wijzigen of moet ik een nieuwe herlaadkaart kopen?
Vraag
•
Opties en diensten
495
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik ben pas overgeschakeld van Proximus naar Orange met een nieuwe Apple 13. Maar ik krijg de e-sim niet geactiveerd en ik vind nergens een QR code; dan vraag ik me eigenlijk af waarom staat dat nergens op een papier waar de sim kaart plakt? Echt niet leuk.
Vraag
•
Toestellen and instellingen
1.9K
3
0
0
Goede morgen, Gisteren om 10u naar de orangeshop geweest voor een nieuwe simkaart. Mijn oude simkaart van Orange was via mijn werkgever. Nu wou ik mijn nummer behouden ( heb ik al meer dan 10jaar) en mijn werkgever heeft mijn nummer dan ook op tempo overgezet. In de winkel wist de verkoper mij te ze
Vraag
•
Tarieven en verbruik
1.4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
I don’t understand how to start the domiciliation process
Vraag
•
Tarieven en verbruik
689
1
0
0
In ons vakantiehuis in de Ardennen hebben we sinds een 3- tal maanden flybox. Met deze flybox kon ik tot enkel weken geleden de verwarming op afstand bedienen. Dit lukt nu niet meer. Nu heb ik ontdekt dat de flybox de laatste tijd een 5Ghz signaal uitzendt ipv een 2.4Ghz signaal. De verwarmingstoest
Vraag
•
Toestellen and instellingen
1.4K
6
0
0
Gesloten
Wie kan mij helpen? Ik ben nu in Oeganda als reisleider aan het werk. Bij het plaatsen van Oegandese sim kaart heb ik per ongeluk sim 1 uitgevinkt. Ik kan deze niet meer aanvinken. Krijg steeds de boodschap dat ik sim moet plaatsen, maar deze zit erin. Deze werkt en is geactiveerd... maar ik kan sim
Vraag
•
Mobiel internet
981
1
Geaccepteerde oplossing
Vanaf 14 januari krijgen de Go abonnementen van Orange extra data. Voor een Go Plus met 20GB betekent dit dat vanaf dan 30GB zal beschikbaar zijn. Op de website van Orange staat ook dat bij een abonnement van Go Plus 20GB je nu 20GB extra krijgt. Als bestaande klant met een Love pack en 2 Go Plus ab
Vraag
•
Mobiel internet
2.7K
5
0
4G verbinding op iPhone met 3 of meer streepjes voor signaal sterkte is de verbinding zeer instabiel en traag. Reset en opnieuw verbinden lost het probleem niet op. Vandaag een speedtest uitgevoerd op Orange B 4G en download start haperig en start op 0,34 Mbps en komt uiteindelijk op 1,28 Mbps uit I
Vraag
•
Mobiel internet
2.1K
1
0
0
Beste, Ik kom hier even mijn verhaal neerpennen aangezien er geen support beschikbaar is via mail. Even de historie schetsen: we zijn mei 2023 en staan op punt om te verhuizen. We zijn reeds jaren klant bij Orange en alle facturen werden telkens per SMS verstuurd naar het Orange nummer in het contra
Vraag
•
Opties en diensten
612
2
0
0
Hallo Iedereen Heb al een tijdje gemerkt dat rond middernacht mijn 5G van 300/400Mbit naar 5Mbit download gaat. Zou dit kunnen dat dit komt door de besparing van de provider. of is het een probleem met mijn GSM? Heb op dit moment de iPhone 13
Vraag
•
Mobiel internet
485
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties