Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenKreeg gisterenavond de melding dat mijn sim ongeldig is. Heb mijn smartphone al uitgeschakeld, sim eruit gehaald en terug erin gestoken. Zonder resultaat. Waar ligt het probleem?
Vraag
•
Opties en diensten
1.4K
2
0
Wij hebben een extra surf card voor onze huidig abonnement opgehaald bij een Orange shop. Deze blijkt goed te werken in onze smartphones maar niet op onze Wireless router. Alle instellingen afgelopen om te kijken of deze dezelfde zijn als op de smartphones. Het 4g signaal blijkt in orde te zijn en e
Vraag
•
Mobiel internet
707
2
0
0
Ik heb een smartphone met abonnement sinds vorige week. Nu merkte ik dat me 4g traag was dus besloot een speedtest te doen van orange en blijkt dat ik ocharme 2.5 mbps heb. Ik heb de simkaart ook in me oude smartphone gestoken en ik krijg de zelfde resultaten wat kan ik hier aan doen en heeft iemand
Vraag
•
Mobiel internet
706
3
0
Ik heb bij Orange al jaren een Shape plus abonnement met 30 GB inclusief Deze maand krijg ik een factuur van orange die maar liefst €2250 bedraagt wegens verbruik buiten bundel. Wat dat verbruik buiten bundel precies inhoudt staat er niet maar ik zou te veel data verbruikt. Ik heb niet meer data ver
Vraag
•
Tarieven en verbruik
706
3
0
0
Beste medegebruikers Wij zijn in december vertrokken van Orange internet en tv omdat weer voor de zoveelste keer hun martiaal niet naar behoren werkte. Wij hebben ontzetten veel problemen gehad met hun digicorder waarbij we dagelijks ons ritueel moesten doen van aanzetten en uittrekken eer het funct
Vraag
•
Opties en diensten
1.6K
4
0
Hallo, ik heb begin deze week een extra surf card gehaald. Mijn bedoeling is om ze in een netgear router te steken. Echter werkt ze niet in de router. Als ik ze in mijn smartphone steek, heb ik verbinding en kan ik mobiele data gebruiken. Als ik mijn eigen simkaart in de router steek werkt de router
Vraag
•
Mobiel internet
941
2
0
0
beste, ik heb reeds gezien dat er een nieuwe deal is bij orange en dat ze hierbij je 5euro korting geven op je go plus abonement voor levenslang. maar is er een soort compensatie als je al bij orange zat dat je dat dan zou krijgen. want deze deal die orange uitgeeft is wel zeer goed alvast bedankt.
Vraag
•
Mobiel internet
534
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een goplus abonnement met een iphoneXR. ik vind niet hoe ik de second call functie moet activeren als die al mogelijk is met goplus.
Vraag
•
Opties en diensten
593
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Al heel de middag storing op wifi en modem knippert lichtje rood bij wolkje..al alles uitgetrokken en reset gedaan
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
1.7K
2
0
0
Op 21 december gebeld voor een afspraak voor de installatie van de nieuwste Orange Modem. Afspraak gepland op 2 januari. Bevestiging gekregen via mail en sms. Op 26 december heb ik de afspraak gewijzigd via de link uit de mail. Ik heb een nieuwe afspraak gepland op 8 januari. Opnieuw bevestiging gek
Vraag
•
Opties en diensten
684
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties