Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Simkaart geschorst

Mijn simkaart is geschorst terwijl alles betaalt is, hoe komt dit.

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.6K

4

0

0

• Ongewenste abonnement "NBA league pass" via Orange

Beste, Op 03/9/2023 kreeg ik een sms dat ik zou ingeschreven zijn op een maandelijks league pass van NBA voor €24.99. Dat heb ik nooit de goedkeuring of getekend. Dit bedrag staat nu elke mand op een factuur van Orange. Dit is een typisch bedrog met de nietigheid van de zogezegde overeenkomst tot ge

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

3.6K

2

0

0

• Service weg

Hallo iedereen, ik moest deze ochtend in een andere gemeente zijn, en plots had ik totaal geen verbinding meer met 4G. Dit kwam naar 3G en dan had ik zelfs geen netwerk meer… moest men gsm volledig heropstarten en dan schommelde dit telkens van service naar niets.. Hoe kan dit zomaar?

Vraag

• 

Mobiel internet

541

1

0

0

• Simkaart geschorst

Mag orange zomaar zonder enige vorm van herinneringen ineens een sim kaart schorsen bij een openstaande factuur?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

2.8K

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Contact en klacht

Hoe is het mogelijk om orange te contacteren via email? Waar kan ik een klachtenformulier invullen?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.8K

2

0

Niet geregistreerd op netwerk

Hallo ik wil sms sturen of telefoneren en zegt dat ik niet op het netwerk geregistreerd ben??? Wat kan ik best doen aub Grt Guy

Vraag

• 

Mobiel internet

1.7K

3

0

Wanneer de mogelijkheid voor One number op de smartwatch te hebben?

Dit is het 1nige waar ik nog op wacht , om mijn nummer ook mobiel te hebben in mijn smartwatch , en liefst zonder extra kosten en beschikbaar voor elke Orange klant met een mobiel abbo , is hier nieuws over? @Totem of iemand van Orange zelf die hier meer info over heeft?! Groeten.

Vraag

• 

Opties en diensten

2.3K

2

0

0

• Buiten bundel

De app zegt dat ik 600€ buiten mijn bundel ben maar alles staat gelimiteerd op 0€. Ik zit in het buitenland en gebeurd nu al vaker dat ik zogenaamd buiten mijn bundel ga.

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

2K

2

0

Mobiele Betalingen

Hallo, ik zou graag willen betaling met orange als ik iets koop in de app store hoe zet ik deze optie aan?

Vraag

• 

Opties en diensten

910

1

0

0

Bericht Nieuwe decoder

Onlangs bericht gekregen dat we voor 49€ nieuwe decoder kunnen krijgen om volgende te kunnen zien op decoder. Streamz,YouTube,vtmgo enz. Je moest hiervoor op de rode knop drukken. Dit hebben we gedaan. Maar tot nu toe is er nog niets gebeurd of bericht hiervan gekregen. Iemand hier nog mee te maken

Vraag

• 

Opties en diensten

716

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen