Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenKan je in de fysieke Orange-shop met consumptiecheques betalen ?
Vraag
•
Opties en diensten
865
3
0
Bij deze wens ik iedereen de beste wensen & een gezond nieuwjaar toe ! Groeten, bigMODDER
Vraag
•
Mobiel internet
2.5K
9
0
Geaccepteerde oplossing
Hello, Hello, Ik heb een jaarlijks abonnement voor mijn gsm Nokia 220. De jaarlijkse verlengtijd is beëindigd op 15 december 2023. Vermits ik heel weinig bel met mijn gsm heb ik dit nu pas opgemerkt. Ik wil dus mijn jaarlijks abonnement voor mijn gsm Nokia 220 verlengen voor een jaar en dit lukt nie
Vraag
•
Tarieven en verbruik
2.6K
2
0
0
Ik had aantal gb gratis surfvolume bij mijn herlaadbeurt tot 29-12 geldig. Was bijna op iets meer dan 100mb dus besloot ik 10gb orange thank you gratis surfvolume te activeren gelfig tot 15-1 Nu verbruikt de teller op de 10gb en niet op de 100mb die het eerste afloopt.... Dat is toch niet eerlijk...
Vraag
•
Mobiel internet
1.1K
4
0
0
Ik vroeg om hulp in Orange wirlijk, maar het meisje weigerde mij te helpen@?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
1.1K
4
0
0
Hallo ik heb een simkaart toegestuurt gekregen om te activeren.. ik geef mijn kaartnummmer in en mijn email maar deze geeft steeds een foutlmelding.. ik kan niet meer bellen mits mijn andere simkaart al afgesloten is.. hoe kan ik mijn kaart actief krijgen?
Vraag
•
Opties en diensten
653
2
0
Eerst was de prijs van een Flybox abonnement 20 euro voor 150 GB, dan 25 euro voor 150 GB en nu wordt de prijs weer verhoogd naar 28 euro, nog steeds voor diezelfde 150 GB. Is er geen manier om aan Orange dudelijk te maken dat wij graag voor dit soort prijsverhogingen ook iets extra zouden willen? V
Vraag
•
Mobiel internet
1.9K
5
0
Hallo, Ik kocht een Xiaomi 13t pro met 99 euro cashback, ik heb volgens Orange alles goed aangevraagd, maar Xiaomi laat niets weten, zij moeten die cashback geven. Orange zei van de leverancier van Xiaomi België te contacteren, maar vindt daar nergens geen gegevens van ( kijk foto) geen telefoonnumm
Vraag
•
Toestellen and instellingen
1.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
hallo weet iemand of je netflix kan betalen met uw orange factuur we zouden graag een netflix acount nemen en da betalen via orange kan dit
Vraag
•
Opties en diensten
1.1K
2
0
Eens ik de grens oversteek naar Nederland verdwijnd het logo van orange en kan ik niet meer bellen,sms’en en heb ook geen data meer
Vraag
•
Mobiel internet
2K
4
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties