Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Verhuizen naar nieuwbouwappartement

Over 14 dagen verhuizen wij naar een nieuwbouwappartement. Ik ben 100% zeker dat de bekabeling van Telenet doorgetrokken is tot in het appartement, de “kastjes” van Telenet en Proximus hangen er en er is mij verzekerd dat alles klaar is om aan te sluiten. Bij Orange echter hebben zij nog geen mogeli

Vraag

• 

Opties en diensten

791

1

0

0

• VoLTE werkt niet (android 13.0 - poco F3)

Hallo, Schijnbaar krijg ik VoLTE niet aan de praat. VoLTE is ingeschakeld op de telefoon. In bijlage een aantal screenshot. (imei heb ik gewist) Misschien dat iemand weet waarom.

Vraag

• 

Mobiel internet

1.6K

2

0

0

• Oud nummer hergebruiken

Ik ben te laat met mijn kaart te herladen. Is er een manier om mijn oude Orange nummer terug te krijgen? + Hoe lang blijft deze actief voor Whatsapp etc?

Vraag

• 

Opties en diensten

626

1

0

Andere provider staat nog actief

Ik ben overgestapt naar orange, maar mijn account van de andere provider staat nog steeds op actief. Normaal moet je zelf toch niets meer opzeggen toch?

Vraag

• 

Mobiel internet

1.1K

2

0

0

• Geen mobiele data tijdens telefoon gesprek

Zijn er nog mensen die geen 4g meer hebben tijdens het bellen? Bij mijn vorige provider had ik daar nooit problemen mee.

Vraag

• 

Mobiel internet

1.2K

3

0

0

Reis naar London

Zijn er extra roamingkosten in Engeland nu ze niet meer bij europa horen?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

6K

2

0

0

• Mijn producten beheren

Hallo, Ik kon tot enkele maanden terug nog al mijn producten beheren. Wat bedoel ik,het verbruik van mijn zoon en mijn man (deze is minder belangrijk 😅). Van de zoon is belangrijker,zo kon ik hem op tijd verwittigd als zijn data bijna op is.En van internet en tv stond er ook bij. Maar nu kan ik dat

Vraag

• 

Opties en diensten

1K

2

0

• Orange-compensatie.icu

Beste, Ik kreeg vandaag een SMS met volgend bericht. Iemand een idee of deze legit is ? De link in het bericht leidt naar de website getoond op de screenshot in bijlage. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien iedereen die de link bemachtigd dan een compensatie kan innen. Mvg, Gauthier PS. Gyazo li

Vraag

• 

Opties en diensten

2.4K

2

0

0

• Opzegging Orange abonnement

Beste, Omwille van zijn overlijden heb ik het volledige abonnement van mijn vader moeten opzeggen. Tv, internet, gsm en vaste lijn. Echter via telefoon en mail krijg ik geen antwoord op welke onderdelen ik allemaal moet retourneren (was niet aanwezig bij installatie). Ik kon makkelijk modem en decod

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

3.5K

2

0

0

• Foutmelding

Op 6 juni heb ik nieuw contract met Proximus opgestart. Op 15 juni heeft proximus zowel telefonie als televisie en internet aangesloten bij mij. Op 26 juni kreeg ik een bericht vanuit de helpdesk van Orange vragende om jullie materiaal op te sturen, dit heb ik dan ook gedaan, jammer genoeg heb ik he

Vraag

• 

Opties en diensten

1.6K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen