Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Promotie fraudes

Ik ontvangst geen dubbele data promoties van deze maand.Ik heb verschillende keer opgeladen.T is het promoties echt of fake.

Vraag

• 

Mobiel internet

710

2

0

0

• Historiek mobiele data

Ik zou de historiek van het mobiele data verbruik van mijn verschillende GSM abonnementen willen kennen. Dit zou me helpen om een juiste keuze te maken voor het meest aangepaste GSM abonnement. Dit lijkt me voor Orange to erg simpel om te zien?

Vraag

• 

Mobiel internet

1.8K

5

0

0

• 6G

Komt 6G aan?

Vraag

• 

Mobiel internet

1.4K

6

0

0

• Gsm komt maar niet

Hallo, 3 weken geleden heb ik een iPhone pro Max besteld en een mooi voorschot van 800€ betaald. Deze is nog altijd niet toegekomen en hiervoor heb ik al meermaals gebeld maar elke keer krijg ik hetzelfde antwoord. De achterliggende dienst zal je terug contacteren… soit ben dan maar naar de shop geg

Vraag

• 

Opties en diensten

865

2

0

• Hasselt shop medewerkers

Vandaag langs geweest in de shop in Hasselt. Ik was de enige klant voor 3 medewerkers. Alle tijd om geholpen te worden zou je denken, maar de medewerker die me hielp wou me precies zo snel mogelijk buiten en wilde helemaal niet luisteren naar mijn vraag. Deze medewerker werd ook opvallend snel agres

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

549

1

0

0

• Mobiele netwerken

Wanneer je via instellingen gaat naar: mobiele netwerken,Namen toegangspunten,Orange Internet,dan is de APN ingesteld op mworld.be. Je hebt de mogelijkheid om dat te veranderen in internet.be. Maar heeft dit ergens invloed op? Het ene zou voor persoonlijk gebruik zijn en het ander voor bedrijven las

Vraag

• 

Mobiel internet

568

1

0

0

• Verhuis naar nieuwe woning

Hallo, Binnenkort (binnen 2 maanden) verhuizen we van een appartement naar een nieuwbouw woning. Nu is mijn vraag hoe we dit het beste regelen? De kabel zal immers van Telenet zijn, dienen we dan op het nieuwe adres een nieuwe aansluiting te vragen? En via wie kan dat het beste verlopen? Via Telenet

Vraag

• 

Opties en diensten

1.5K

5

0

0

• Voorgesteld Tariefplan GSM

Het voorgestelde tariefplan voor gsm door Base is (bewust) misleidend. Momenteel heb ik GoPlus (16euro/maand, 20GB mobile internet). Wanneer ik klik op de (zeer) zichtbare banner "We hebben een nieuwe aanbeveling", kom ik terecht op een pagina waarin letterlijke vermeld staat: "Aanbeveling op basis

Vraag

• 

Mobiel internet

510

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

profiel verdwenen

Hallo iedereen, ik nam vorige week 2 mobiele abonnementen bij Orange, om het abonnement van mijn Flybox te vervangen want die 50GB dat men maar heeft gedurende de piekuren) voldeed niet, dus verving ik het met een sim kaartje van 300 GB (de go extreme) vorige vrijdag, de andere sim kaart steekt in m

Vraag

• 

Mobiel internet

893

2

0

0

• APPs op Google Chromecast afsluiten of niet?

Wij kijken TV via Google Chromecast en een Go Extreme abonnement. Op bvb mijn gsm staan er altijd verschillende APPs open ... een heel pak zijn natuurlijk systeem APPs. Maar op TV kijken we uiteraard maar naar 1 APP per keer, Netflix of TV Vlaanderen of andere TV APPs. Nu is mijn vraag, als je switc

Vraag

• 

Mobiel internet

1.4K

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen