Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenDag, Ik ben van plan een pixel watch LTE aan te schaffen en wens deze natuurlijk ten volle te kunnen gebruiken. Niet steeds gsm moeten meenemen bij het sporten. Orange heeft nog geen multi esim. Telenet (en Orange FR ) wel. Technisch moet dit snel te regelen en aan te bieden zijn, toch. Wanneer moge
Vraag
•
Mobiel internet
4.3K
3
0
Ik wil een nieuwe gsm bestellen (iphone 15 - 128 GB - roze) en ik wil hierbij mijn abonnement behouden (Go Intense). Wanneer ik alles aanduidt volgens de procedure, staat er dat ik 819€ + 35€/maand moet betalen. Volgens de Orange winkel (Hasselt) is de 35/maand wat ik nu ook betaal aan mijn bestaand
Vraag
•
Tarieven en verbruik
1.3K
2
0
0
Als ik een prepaid prepaid nummer neem voor mijn zaak en dit enkel wil gebruiken voor bedrijfswhatsapp (bellen en berichtjes sturen), kan ik dat dan met mijn privé nummer in mijn iphone tesamen gebruiken? Dus hiermee bedoel ik, dat ik eens ik de prepaid kaard er in heb gestoken, dan mijn privé numme
Vraag
•
Opties en diensten
894
2
0
0
Hoi Graag zou ik de statistiek tevreden / niet tevreden klanten eens kunnen inkijken Ik behoor gelukkig en hoogst waarschijnlijk tot de (grootste) club tevreden klanten. 's Morgens mijn gsm per ongeluk naar de "vaantjes" geholpen en twee uur later dank zij de Orange shop Roeselare in het bezit van e
Vraag
•
Opties en diensten
809
1
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn grootmoeder is eind vorig jaar overleden en ze had nog veel prepaid belwaarde op haar herlaadkaart staan. Deze week heb ik sms-melding gekregen dat deze binnenkort gaat vervallen. Zou het mogelijk zijn om haar prepaid waarde over te zetten op de prepaid herlaadkaart van mijn vader, die ook klan
Vraag
•
Opties en diensten
763
2
0
0
Ik ben onlangs verhuisd en heb zeer slechte ontvangst in deze buurt. Volgens de gegevens van BIPT staat de dichtsbijzijnde mast van Orange op ongeveer 850m vogelvlucht (zie bijlage). Ook buiten heb ik slechte ontvangst, dus het ligt niet aan interferentie door isolatie of zo. Met een ander toestel h
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
2K
2
0
M'n dochter heeft 4g gratis. Maar probleem is dat deze na 2weken al opgebruikt is ook al staat haar mobiele gegevens bijna altijd uit. Dit klopt toch niet.... ze doet er bijna niets mee en toch is het op. Hoe komt dit? Wat aan veranderen? En nee hoger abonnement nemen doe ik niet, probleem blijft he
Vraag
•
Mobiel internet
970
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Heb al jaren een Shape Intense mét gratis Surf Extra Card. Ik zie nu op de afrekening 1 euro aangerekend.... Toch zie ik nergens hiervan een aanpassing in de tarieven laat staan dat ik hiervan een mail ontvangen zou hebben. (in de voorwaarden is deze kaart op aanvraag maar er wordt geen prijs
Vraag
•
Mobiel internet
843
2
0
0
Hello,After the activation of 5G in my neighborhood, Rue des Francs, I can neither connect to 5G nor 4G. 3G is the only available network that really works, but its speed is very slow. I've tried everything, including removing the access point and adding it manually, but nothing works. Do you know w
Vraag
•
Mobiel internet
516
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik had graag de 5 gb gehad als verjaardagscadeau maar doorgeven aan mijn zoon die op dezelfde factuur staat als de mijne en ook in mijn familie. Nu al ik dit doe komt erop dat er iets fout is gegaan. (Bijlage foto met wat ik te zien krijg) Ik heb al alles opnieuw opgestart en ook al een dag g
Vraag
•
Opties en diensten
906
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties