Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Normale sim werkt niet na Esim activatie

Ik was e sim ingesteld op een iphone en nu mijn normale sim werkt helemaal niet. Hoe gaat die nu wel werken?

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

2.8K

3

0

0

• iPhone 15 pro levering

is de iPhone 15 pro al geleverd bij mensen hier? ik heb pre order gedaan 15 september en betaald. Vandaag met orange gebeld maar ze vinden niets terug

Vraag

• 

Mobiel internet

1.2K

1

0

0

• Voicemail terug inschakelen

hallo, Blijkbaar is ergens in de afgelopen maanden mijn voicemail uitgeschakeld. Hoe kan ik deze terug inschakelen? Ik heb gebeld met de klantendienst, zij vertelden mij om #123# te doen maar ik zie niets in dit menu over voicemail.

Vraag

• 

Opties en diensten

1.4K

2

0

0

Voice-mail nummer is niet toegekend.

Goede avond, Wanneer mijn telefoon op voicemail moet gaan, gebeurd er niets en krijgt men te horen dat -dit nummer is niet toegekend- Enig idee hoe dit te verhelpen? . Via de voicemail instellingen is mijn gepersonaliseerde begroeting in orde.

Vraag

• 

Opties en diensten

2.3K

2

0

• Extra Surfvolume verbruikt niet na start nieuwe maand

Een vraag: eind aug.kocht ik extra surfvolume aan (5gb) vermits ik niet meer genoeg had. De maand werd afgesloten op 8/09. Wat blijkt nu, mijn extra surfvolume verbruikt nu niet meer want ze nemen eerst mijn nieuwe surfvolume van de nieuwe maand... Dan heb ik toch €10 betaald voor niets want tegen d

Vraag

• 

Mobiel internet

1.7K

2

0

0

• factuur afbetalen

hallo ik sta achter met het betalen van mij factuur´ ik kreeg gisteren een berichtje waar in stond dat mijn simkaart geblokeert werd kan ik een afbetalingsplan vragen en zo ook mijn sim kaart laten deblokeren groetjes, Ellen

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.3K

2

0

0

• Factuur buiten bundel

Ik heb 3 dagen geleden gekeken om de Orange app om eens te kijken hoeveel mijn volgende factuur ongeveer zou kosten. Er stond toen dat ik 60.50 euro aan Mobiel internet moet betalen wat ik heel raar vond aangezien ik een Go Plus abonnement heb en ik maar 20GB kan gebruiken en ik er niet over kan gaa

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

2.3K

2

0

0

• Heb je problemen met je mobiele data?

Ugh iedereen! Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data. Intussen is het incident opgelost 🙂 Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit. Sorry voor het ongemak. Totem zorgt voor zi

Vraag

• 

Mobiel internet

2.7K

8

0

Mobiel data

Sinds gisteren 12-09-2023 werkt mijn mobielinternet niet meer. Ik zat net 1 uur en 3 minuten aan de lijn om met de klantendienst te kunnen praten dit is zo irritant en vervelend service is waardeloos heb ik gemerkt eerste wat ik ga doen is overstappen na 5 jaar bij orange naar een ander provider.!!!

Vraag

• 

Mobiel internet

2.4K

3

0

0

• Problemen met de APN / Hoe zelf in te stellen en welke instellingen

Hallo, ik heb sinds enkele weken last met de internet verbinding ( data) met mijn GSM ( pixel5a LineageOS ) Als ik een paar keer verwissel tussen mijn 2 APNs krijg ik het meestal weer snel aan de praat. Maar soms duurt het even en moet ik de standaarinstellingen resetten. Ik vermoed dat er een fout

Vraag

• 

Mobiel internet

2.3K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen