Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Mobiele data

Goede morgen,Sinds gisteren avond werkt mijn mobiel internet niet meer. Heb nog genoeg data voor hande. Er is niets veranderd met mijn gsm, geen update of dergelijke. Gewoon van 1ne moment op andere geen mobiele data meer. Sim kaart in oude gsm gestoken en ook daarmee geen mobiele data. Krijg de kla

Vraag

• 

Mobiel internet

1.6K

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Mobiel internet down & Orange onbereikbaar

Gisteren ging het up en down, maar vandaag ligt mijn mobiel internet gewoon uit. Orange is telefonisch onbereikbaar, ik krijg gewoon als melding “Oproep mislukt” terwijl bellen naar normale nummers nog lukt. Heeft er iemand meer informatie of een oplossing? Thanks!

Vraag

• 

Mobiel internet

3K

3

0

• 5G modem

Ik gebruik naar grote tevredenheid in ons buitenverblijf al een tijdje een surf extra card, met name in mijn vroegere Huawei flybox. Dat is echter al een redelijk oud toestel (+ 6 jaar) en intussen heeft Orange ook 5G geïntroduceerd (heb ik op mijn smartphone). Vandaar mijn vraag of iemand mij een 5

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

783

1

0

0

PUK code opvragen

Hallo, Door een technisch probleem met mijn smartphone is mijn SIM kaart geblokkeerd geraakt. Ik heb mijn PUK code nodig, en die zou ik online moeten kunnen vinden (er staan enkele voorbeelden op dit forum), maar bij mij lukt dit niet. Onder Mijn Toestellen zie ik volgende keuzes: De diefstal van mi

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

5.4K

4

0

0

• Facturen open niet

Facturen open niet op de website; niet het overzicht en niet het detailview Browser: Chrome Version 116.0.5845.140 (Official Build) (arm64) OS: Mac

Vraag

• 

Opties en diensten

1.9K

5

0

0

Ik heb een bericht (sms) ontvangen toen ik in de usa zat, ik wou daarop antwoorden maar kreeg de melding Bericht kan niet afgeleverd worden, hoe komt dit ? Nb het Bericht was van iemand uit de usa

Vraag

• 

Mobiel internet

763

1

0

0

• Orange klantendienst 0/10 - zwaar teleurgesteld

Al verschillende jaren trouwe klant van Orange. Zowel vast internet, digitale televisie als mobiele abonnementen. Precies 1 maand terug (7/08/2023) telefonisch contact opgenomen met de klantendienst om een extra optie toe te voegen want via de klantenzone lukte dit niet. Optie giga internet boost. D

Vraag

• 

Opties en diensten

1.2K

2

0

0

• Slecht verbinding mobiel netwerk 4G/5G

Al 2 weken heb ik zeer slecht bereik met mijn 4G/5G. Voor de duidelijkheid, ik woon midden in Antwerpen en heb voorheen geen enkel probleem hiermee gehad. Telkens als ik de klantendienst bel hierover, word ik in de wacht gezet of doorverbonden naar de technische dienst die me hier ook niet bij kan h

Vraag

• 

Mobiel internet

2.1K

4

0

0

2e sim met hetzelfde nr

Is een 2e sim met hetzelfde nr mogelijk als de tweede SIM een eSIM is? dus twee toestellen met hetzelfde nr, 1 met fysieke sim en 1 met eSim?

Vraag

• 

Opties en diensten

1.3K

1

0

0

• Toekennen krediet

Hallo, op woensdag 11 januari om 15:31 heb ik een mail ontvangen met daarin: "Zoals afgesproken geeft Orange je een krediet van 25,66 euro." Omdat ik deze uitbetaling nergens kan terugvinden, heb ik al vele malen een mail gestuurd met de vraag wanneer dit zou terugbetaald zijn. Hier komt nooit react

Vraag

• 

Opties en diensten

1.1K

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen