Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Publiek static IP adres bij Orange?

Hallo, Ik ben aan het bekijken om over te stappen van Telenet Business "Fiber" met optie vast IP publiek adres naar Orange. Momenteel heb ik in productie: Mail servers (met rptr-record actief) in HAWebservers in HANextcloud server in HAVPN serverS2S tunnelsEn nog wat enkele anders services/systemen

Vraag

• 

Opties en diensten

2K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Verjaardagsbadge

Waarom krijgen sommige leden van voor mijn tijd en na mijn tijd deze badge? Ik ben onlangs in mei ook verjaard Ik snap er helemaal niets van?! Kan iemand mij dit uitleggen aub? Hartelijk dank

Vraag

• 

Opties en diensten

1.2K

1

0

0

• Herlaadkaart online gekocht doch geen tribe badge ontvangen

Wat moet ik doen? Hoe komt dit in orde? Mvg Helen1

Vraag

• 

Opties en diensten

817

3

0

0

Gratis 2GB Data fout melding.

Telkens fout melding wanneer ik de 2GB Data( cadeau voor 3 badges) wil schenken aan familie lid. . De app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Vraag

• 

Mobiel internet

3K

2

0

0

Verbruik in het buitenland

Ik ben op reis in Griekenland, dicht bij de Albanese grens. Nooit een melding gekregen dat ik op Albanese netwerk zat, toch plots €450 boven mobiel data abonnement. Hoe onderneem ik stappen?

Vraag

• 

Mobiel internet

1.4K

4

0

0

• veranderen van nat type strict

Hallo; ik heb een probleem als ik een game speel op mijn pc dat hij altijd disconect en zegt dat mijn nat type strict is en dat ik het moet veranderen. Er zijn deco torens aan de router verbonden, heb ook eens ingelogd op de link die op de router staat en de port opening ingesvhakeld en upnp aan. an

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

2.7K

5

0

Icoyote account onvindbaar....

Hallo, Sinds een paar dagen kan ik mijn Icoyote niet meer koppelen aan Orange. Elke maand moet ik dus rond de 26e mijn Orange account koppelen aan Icoyote. Meestal lukt dit wel na veel 5-en en 6-en maar nu lukt het al een paar dagen niet meer. Heb al vanalles geprobeerd : uitloggen, herstarten, opni

Vraag

• 

Opties en diensten

1.6K

2

0

0

• Visual voicemail op Google Pixel 6a

Hoi, Weet er iemand toevallig of visual voicemail van Orange werkt op de Google Pixel telefoon s, specifieker de Google Pixel 6a? Alvast bedankt voor de informatie! Met vriendelijke groet, Tijs

Vraag

• 

Opties en diensten

715

2

0

Bellen naar mobielnummer ander EU land

Goedemorgen, Weet iemand of het bellen naar bijv. Een Duits of een Nederlands nummer ook in de bundel zit? Of moet je hier apart voor betalen? Bedankt alvast

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

2.8K

4

0

• Foutcode d102

Dag iedereen vandaag installateur langs geweest en decoder aangesloten. ik kan van zenders enkel canvas en vrt1 zien, bij andere krijg ik foutmelding D102 hoe kan ik dit oplossen? gr Ken

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

1.5K

4

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...