Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Kan sms niet verzenden met orange b fout 0

Hallo, Kan er iemand mij misschien helpen. Ik wil naar mijn mama een sms sturen maar de sms wilt niet sturen en dan komt er op kan sms niet verzenden met orange b fout 0. Misschien is het wel handig om erbij te zeggen dat ik mijn sim kaart uit mijn gsm had gehaald voor te gebruiken in mijn smartwatc

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

1.5K

3

0

0

• Data in frankrijk

Mijn dochter is met een vriendin en haar familie in frankrijk al 1 week ,ze zijn daar voor 10 dagen maar haar data van 20gb bij haar go plus abonnement is er al door met een extra van 10 euro bij abonnement, heb dat nu nog eens 10 euro verhoogd maar is er ergens een betere oplossing want als da elke

Vraag

• 

Mobiel internet

807

2

0

• WiFi Buddy van Orange

Ik heb mij een Wifi Buddy van Orange aangeschaft. Dit is een draagbare MiFi van ZTE met een Orange datakaart van 5GB. Handig voor in de wagen of om mee te nemen in landen waar de roaming data zeer duur is. Nu wil ik deze kaart herladen maar nergens vind ik informatie waar of hoe ik dit kan doen. De

Vraag

• 

Mobiel internet

3.4K

4

0

• Esim activatie werkt niet. ik ben niet meer bereikbaar

Ik kreeg gisteren een mail van orange waarbij ze me esim aanraadden. Ik deed de aanvraag via de app zoals in de mail stond, maar dat werkte niet. ik heb dan gebeld en er werd een service ticket aangemaakt. Toen werkte mijn fysieke sim nog wel. Vanmorgen kreeg ik een mail waarin staat dat de aanvraag

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

4.2K

2

0

0

• ik heb netwerk en 4g om mijn iphone maar krijg geen verbinding

Hallo, ik heb regelmatig een probleem dat ik met mijn iphone niet meer kan surfen. Ik heb dan wel netwerk en 4g op mijn iphone. Maar als ik dan mijn iphone herstart werkt het wel weer. Ik heb nu een iphone 13 en daarvoor een 11, toen had ik dit ook al aan de hand, het gebeurd op verschillende plaats

Vraag

• 

Mobiel internet

1.6K

1

0

0

• Coax /internet

Situatie: 1 coax aansluiting in de muur. Ooit is daar blijkbaar een verdeler op aangesloten voor internet maar bij het renoveren hebben we alles weggehaald omdat we dachten dat dat iets oud was en we het niet meer nodig hadden. Zie foto 1. Gelukkig hebben we dat witte kastje (de verdeler) gehouden m

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

2.5K

2

0

0

• 4g verbinding OK maar kan niet surfen

ik heb een gekoppelde datakaart aan mijn GSM abo hangen wou deze gebruiken met een 4G dongle voor mijn Dell laptop deze maakt perfect verbinding maar kan niet surfen ,de instellingen ziijn OK weet er iemand wat er zou kunnen schelen ?

Vraag

• 

Mobiel internet

1.7K

2

0

0

• Esim op smartwatch

@Totem Hallo, Ik weet ondertussen dat deze vraag veel is voorbij gekomen , maar wanneer gaat Orange Esim ondersteuning uitbrengen voor de smartwatch? Komt het nog dit jaar?? Is er een update van wanneer we dit kunnen verwachten? Groeten

Vraag

• 

Mobiel internet

3K

3

0

• Kosten buiten abonnement

Hallo, Op mijn vorige factuur had ik kosten buiten mijn abonnement voor mobiel internet. Dat is mogelijk aangezien ik in die periode in het buitenland was, al had ik data en roaming uitgeschakeld. Ik zou daarom graag de oorzaak van dit verbruik kennen. In de gedetailleerde factuur staat er echter ge

Vraag

• 

Mobiel internet

1K

3

0

• Denkt uw bedrijf dat buitenlandse studenten makkelijk te pesten zijn?

Ik ben een buitenlandse student die op 3 augustus 2023 in België aankwam.Op 7 augustus ging ik naar de Orange Shop op Meir 10, 2000 district Antwerpen om een mobiele telefoonkaart aan te vragen. Alvorens dat te doen, vroeg ik de bediende of ik een mobiele telefoonkaart kon aanvragen zonder Belgische

Vraag

• 

Opties en diensten

1.4K

3

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...