Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik ben mijn simkaart kwijt, ik kan niet meer op de orange app. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen als ik enkel het klantennummer weet en het telefoonnummer?
Vraag
•
Opties en diensten
120
1
0
Sim kaart is na 4 werkdagen nog niet geleverd welke actie kan ik ondernemen om dit op te lossen aub?
Vraag
•
Toestellen and instellingen
63
2
Geaccepteerde oplossing
Ik heb voor mijn dochter 10€ mobiel internet herlaad, zij ging zogezegd 5mb krijgen maar niets van gezien, bovenop haar abonnement mobile child.
Vraag
•
Mobiel internet
56
3
Geaccepteerde oplossing
Wanneer wilt men 5G overal toegankelijk maken in België? Ik heb namelijk veel last van het feit dat 5G vaak naar 4G springt waardoor ik verbingsproblemen heb..
Vraag
•
Mobiel internet
101
3
Geaccepteerde oplossing
Ik heb sinds vorige week een Orange-abonnement en ik probeer me in te schrijven voor de Klantenzone, maar dat lukt niet. Ik klik op Klantenzone, dan onderaan op Activeer je account. Ik kom dan op de pagina "Schrijf je in voor de Klantenzone". Op de vraag "Heb je op dit moment een Orange-telefoonnumm
Vraag
•
Tarieven en verbruik
93
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Mijn vader ligt al een hele tijd in het ziekenhuis, zijn oude gsm is versleten, dus heb ik er een nieuwe gekocht. Zijn simkaart past niet in het nieuwe toestel en daar is de miserie begonnen! In de shop willen ze me geen nieuwe simkaart geven, want hij moet zelf aanwezig zijn! Ik heb een notariële z
Vraag
•
Opties en diensten
118
3
Geaccepteerde oplossing
Ik heb vaak dat mijn netwerk veranderd van 5G naar 4G en dat ook dat mijn berichten via whatsapp etc niet worden verzonden. Heb hiervoor de klantendienst gebeld zou niks schelen, hebben ze een reset gedaan waarna ik mijn smartphone opnieuw mocht opstarten na 15 min. Desondanks nog steeds hetzelfde p
Vraag
•
Mobiel internet
98
4
Geaccepteerde oplossing
Waarom kan ik geen toestel met abonnement krijgen
Vraag
•
Toestellen and instellingen
116
3
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn 4G/5G werkt niet in Nederland. Zelf ben ik van België en nu op weekend in Nederland. Hebben alles eens aan en uit gezet , ook gecontroleerd of alles goed geïnstalleerd is.
Vraag
•
Mobiel internet
94
2
Geaccepteerde oplossing
Ik zou graag mijn simkaart nummer vinden. Kan iemand mij helpen? Android 15 Bedankt.
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
328
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties