Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Honor magic 7 pro actie met gratis tablet

Hi! Ik heb onlangs de magic 7 pro gekocht en kreeg hier een gratis tablet bij. Heb alle stappen goed en tijdig doorlopen en zou binnen 20 werkdagen de tablet krijgen. Aleen heb ik hier nooit meer iets van gehoord of een tablet ontvangen. Iemand dit ook meegemaakt?? En wie contacteer ik hierover?? Gr

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

41

1

• Best Destinations Plus geactiveerd, werkt niet

Ik heb een Best Destinations Plus pass die niet werkt vanuit Oezbekistan (wel e-mail ontvangen dat die geactiveerd is). Vervolgens heb ik ook een Best Destinations lopende optie aangevraagd en geactiveerd gekregen, maar ook dat werkt niet. Ik was in een half uur door mijn datalimiet hern. Omdat ik n

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

63

1

0

• Geaccepteerde oplossing

eSIM activatie mislukt

Ik probeerde mijn sim om te zetten naar eSIM, dat is mislukt, nu werkt mijn eSIM niet maar mijn fysieke sim kaart ook niet meer. Nu kan ik dus geen mobiele data meer gebruiken. Ik kan ook niet meer in de myorange app omdat mijn mobiele data niet werkt (ook al geeft mijn telefoon aan dat het wel zou

Vraag

• 

Mobiel internet

84

1

0

• Internet buitenland

Hallo, Toen ik in duitsland op vakantie ging kon ik niet meer op internet gaan en alleen noodoproepen doen. Mijn roman stond aan... Dus ik weet niet wat ik verkeerd doe weet iemand een oplossing??? In nederland ging mijn wifi wel.

Vraag

• 

Mobiel internet

44

0

0

• Sim

Ik kocht een gsm met abo en wou mijn nummer behouden.. we zijn nu ruim 2 dagen verder en mijn nummer is nog steeds niet actief. Wat kan het probleem zijn?

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

58

2

0

• Officiële oplossing

Aankopen buiten bundel

Beste, Ik merkte 2 keer een aankoop buiten de bundel op mijn factuur op van 4,99 euro naar Appsland S.L. via één van de extra surf kaartjes van mijn kinderen hun tablets. Dit blijkt onderdeel te zijn van abonnementsfraude waarbij elke keer als ze per ongeluk naar dat gameland gaan, omdat ze ergens v

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

83

1

0

• Officiële oplossing

Weigering om het product terug te nemen.

Hallo, mijn naam is Cristea en ik heb een onaangename ervaring gehad met de winkel aan de Kapelestraat 37 in Oostende. Op 14 maart 2026 heb ik via een abonnement een Xiaomi Redmi Note 15 Pro gekocht, zonder de benodigde informatie te ontvangen. Ik had een telefoon met meer GB besteld. Thuis heb ik d

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

115

2

0

• Sim-cart

Waarom is het netwerk al twee dagen niet zichtbaar op de simkaart van geen enkele telefoon?

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

43

1

0

• Technische problemen?

Hallo, Ik heb 2 vragen. 1 waarom kan mijn vrouw wel het factuur zien en ikzelf niet? En waarom kan mijn dochter en mijn vrouw in het buitenland niet op internet (onderweg) ze kunnen allebei niet op data. Ze kunnen niet bellen of iets doen. Waar ligt dit aan?

Vraag

• 

Mobiel internet

63

0

0

• Oproepen doorschakelen gaat niet

In mijn S25U heb ik 2 simkaarten zitten mijn privé orange en van het werk proximus. Nu wil ik mijn oproepen doorschakelen naar een ander nr wegens werk omstandigheden waar geen gsm met camera binnen mag. Mijn werk simkaart proximus lukt gewoon via de instellingen van de smartphone maar bij de privé

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

39

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...