Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenIk heb sinds een tijdje een 1-tje staan op mijn app. Als ik de app van Orange open dan vind ik nergens terug waarvan de melding juist is. Heeft nog iemand dit probleem? Of waar kan ik het toch vinden?
Vraag
•
Toestellen and instellingen
29
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb net mijn factuur betaald maar mijn gsm is afgesloten. Kunnen jullie die nu terig activeren?
Vraag
•
Opties en diensten
38
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kan ik zien hoelang ik men gsm nog moet afbetalen?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
41
1
0
Hoe werkt die third-party service? Wat moet je precies doen?
Vraag
•
Opties en diensten
28
0
0
Hoe kan ik als ouder in mijn Orange app zien hoeveel data mijn kind verbruikt per maand? Kan ik zien hoeveel tijd hij besteedt op welke sites of app? Zo nee, hoe kan dit eventueel wel?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
55
2
0
Na activeren e-sim kan ik bellen met iphone maar geen internetverbinding Op Iphone scherm staat nochtans 4G symbool
Vraag
•
Mobiel internet
56
1
0
Geaccepteerde oplossing
Goedemorgen mijn vader is klant bij jullie, en dit onder zijn btw nr van de zaak. echter is deze reeds een tijdje stopgezet en is hij op pensioen. Hoe kan ik de factuur omzetten naar particulier?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
42
1
0
Last month I changed my bundle to 12GB and that is 15 euros, why my bill until now 23 euros?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
44
1
0
Er gaat geen week voorbij zonder dat het netwerk enkele keren er niet is. Ik kan geen microsoft formulieren verzenden en ook niet betalen met de smartphone.
Vraag
•
Mobiel internet
99
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties