Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Datalek

Onzin verwijdert door Josette.

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

51

0

0

• Geaccepteerde oplossing

mijn email adres aanpassen

kan iemand mij laten weten hoe ik mijn Email adres op mijn accont kan veranderen aub? Thx

Vraag

• 

Opties en diensten

90

5

0

• iPhone 17

Wij hebben een aantal dagen geleden via orange website de iPhone 17 met abonnement besteld. Wij hebben een orderbevestiging ontvangen en hebben bij het bestellen ook direct moeten betalen. Nu zien we in de orderbevestiging dat er staat dat dit nog niet betaald is en hebben we ook nog niets ontvangen

Vraag

• 

95

5

• Factuur van toestel

Hallo,ik had graag de factuur van het toestel dat ik heb gekocht bij abonement,dat gaat over een iphone 16

Vraag

• 

43

2

0

• sms

hallo, mijn naam is conny wij zijn nog maar pas overgeschakkeld naar orange dus ons gezin met 5 abonnementen gsm maar nu vroeg ik mij af hoe je de melding kan uitzetten via sms voor de maandelijkse factuur watn mijn kinderen krijgen die sms ook en vind toch dat dit niet nodig is dat zij dat ook krij

Vraag

• 

44

2

0

Abonnement

J'ai acheté un téléphone en ligne vendredi avec un abonnement, j'ai payé d'avance et il n'est pas arrivé, je ne reçois même pas d'email de livraison, quel est le problème, que puis-je faire ?

Artikelen

• 

95

3

0

• dubbel verbruik netflix

ik heb sinds juni Netflix bij mijn abonnement genomen. Vorige maand opgevallen dat dit dubbel aangerekend werd, 1x apart Netflix en 1x als verbruik buiten bundel. Gebeld en zouden het probleem oplossen, wa ik teveel betaald heb zou als korting vergoed worden. Eergister nieuwe factuur gekregen, nog s

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

82

0

0

• Surf extra card in mifi

Ik heb een surf extra card genomen bij mijn mobiel abonnement om te gebruiken in een mifi-router. Dat werkte vrij goed tot ik door mijn data-debiet zat en Orange de snelheid terugschroefde. Ik kocht data bij en alles ging weer vlot op de gsm maar de router bleef traag. Ik heb reeds enkele keren gebe

Vraag

• 

Mobiel internet

52

2

0

Visual Voicemail iOS

Weet iemand hoe het komt dat mijn visual voicemail wel op actief staat in de app, maar mijn iPhone dit niet weergeeft? Laatste update is iOS 18.7. Ik ben (nog) niet overgestapt naar iOS 26.

Vraag

• 

76

1

0

• Probleem esim en overzetting

Momenteel smartphone van Samsung, met twee simkaarten, eentje Provider 1 ( pay and go prepaid simkaart ) en eentje met abonnement bij Orange GO LIGHT. Dus twee afzonderlijke telefoonnummers. Wij gaan overschakelen naar IPHONE 17 met dual esim. Vraag 1 : Orange GO light sim kaart . Kan deze omgezet w

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

113

4

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...