Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenWaarom is de herlaadkaart (1€/Gb) goedkoper dan het kleine abonnement (15€/10Gb=1,5€/Gb)? En het abonnement a 17€/mind is 17€/80Gb= 0,2125 €/Gb! Ik denk dat voor het kleine abonnement à 10 GB, 6 à 7€/mnd een redelijle prijs is!? Mis ik iets?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
71
2
0
Ik heb mijn originele simkaart niet meer, ik gebruik een esim , en ik had graag het iccid nummer geweten. Dit is niet te vinden via instellingen op 🔛 mijn Android, weet iemand een oplossing.
Vraag
•
Mobiel internet
66
4
0
Goedendag! Ik wil graag weten welke tarieven u heeft. Ik wil drie telefoons aansluiten op uw diensten en ook internet voor mijn huis.
Vraag
•
Tarieven en verbruik
41
3
0
Overbodige zever weggedaan na al je overbodige berichten door Josette! Morgen de ban erop amusser je nog eventjes!
Vraag
•
Mobiel internet
64
2
0
Beste mensen zorg ervoor dat u regelmatig checkt of u niet teveel betaald voor wat u krijgt. Soms veranderen de tarieven en krijgt u meer 5G als anders. Als u de wijziging niet maakt betaald u teveel voor wat je krijgt. Je kan dit veranderen bij 'Mijn producten beheer' en dan 'tariefplan wijzigen' I
Aankondiging
•
Tarieven en verbruik
51
0
Heeft er nog iemand slecht ontvangst en hoe kan je het eventueel oplossen voor betere ontvangst
Vraag
•
Tarieven en verbruik
48
1
Beste, Welke datum hanteert Orange voor de opmaak van de factuur. Bij Telenet was dit telkens de 5de.
Vraag
•
Opties en diensten
101
4
Beste, Heb vandaag mijn nieuwe simkaarten ontvangen. Hoe kan ik weten welke simkaart gekoppeld is aan de gsm nummers.
Vraag
•
Toestellen and instellingen
68
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties