Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Waarom is de herlaadkaart (1€/Gb) goedkoper dan het kleine abonnement?

Waarom is de herlaadkaart (1€/Gb) goedkoper dan het kleine abonnement (15€/10Gb=1,5€/Gb)? En het abonnement a 17€/mind is 17€/80Gb= 0,2125 €/Gb! Ik denk dat voor het kleine abonnement à 10 GB, 6 à 7€/mnd een redelijle prijs is!? Mis ik iets?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

71

2

0

• Iccid nummer orange

Ik heb mijn originele simkaart niet meer, ik gebruik een esim , en ik had graag het iccid nummer geweten. Dit is niet te vinden via instellingen op 🔛 mijn Android, weet iemand een oplossing.

Vraag

• 

Mobiel internet

66

4

0

• Herladé

Ik heb 20 euro geherlaad en ik krijg ze ni

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

36

1

0

• Myroslava

Goedendag! Ik wil graag weten welke tarieven u heeft. Ik wil drie telefoons aansluiten op uw diensten en ook internet voor mijn huis.

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

41

3

0

• Wifi

Overbodige zever weggedaan na al je overbodige berichten door Josette! Morgen de ban erop amusser je nog eventjes!

Vraag

• 

Mobiel internet

64

2

0

• Verandering tarieven

Beste mensen zorg ervoor dat u regelmatig checkt of u niet teveel betaald voor wat u krijgt. Soms veranderen de tarieven en krijgt u meer 5G als anders. Als u de wijziging niet maakt betaald u teveel voor wat je krijgt. Je kan dit veranderen bij 'Mijn producten beheer' en dan 'tariefplan wijzigen' I

Aankondiging

• 

Tarieven en verbruik

51

0

• Praten

Start een tof gesprek en stel vragen.

Vraag

• 

Mobiel internet

29

0

• Slechte ontvangst

Heeft er nog iemand slecht ontvangst en hoe kan je het eventueel oplossen voor betere ontvangst

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

48

1

• Vraag ivm factuur

Beste, Welke datum hanteert Orange voor de opmaak van de factuur. Bij Telenet was dit telkens de 5de.

Vraag

• 

Opties en diensten

101

4

• Behoud nr

Beste, Heb vandaag mijn nieuwe simkaarten ontvangen. Hoe kan ik weten welke simkaart gekoppeld is aan de gsm nummers.

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

68

3

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...