Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Samsung Galaxy S24 Ultra & Samsung watch ultra 2025 esim

Hallo, Ik heb sinds deze week mijn nieuwe watch ultra (2025 versie). Ik werk ook met een e-sim in mijn S24 ultra. Nu lukt het mij niet om de watch op het abonnement te zetten die mijn telefoon gebruikt. Als ik in de Wearable app naar Mobiele abonnementen ga dan krijg ik telkens de melding: Orange B

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

107

8

• registratie herlaadkaart ID kaart

Ik heb al lang een Tempo herlaadkaart die ik regelmatig online bijlaadt. Toch krijg ik regelmatig een SMS dat ik moet registreren of ze vervalt. Maar hulp-id op de website staat dat registratie ook gebeurt als ik online oplaad. Wat is er mis?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

61

1

0

• Credit naar mobile data

Vorige maand had ik nog 10 euro data van mijn 15 euro credit gekogd, nu probeer ik "#100#" "#123#" te doen en het toont nuks van credit naar mobile data veranderen, het zou echt hulpvoll zijn als ik er mee kon geholpen zijn, beste dank - Alexey

Vraag

• 

Mobiel internet

81

3

0

• Surf extra card iPad

Ik heb via mijn gsm abonnement ook een surf extra card voor mijn iPad. maar heb nu een nieuwe iPad met E-sim. Is er een mogelijkheid om ook via de E-sim een koppeling te maken naar mijn abonnement? Of is er een andere mogelijkheid dat het huidig abonnement kan gekoppeld worden aan de IPad. hotspot v

Vraag

• 

Mobiel internet

72

3

0

• smartwatch & Esim

Ik heb een nieuwe smartwatch aangeschaft met LTE aan boord dewelke voorzien is van een Esim. Alleen moet Orange dit dan wel ondersteunen. Momenteel is dat denk ik niet het geval. Zijn er plannen dat Orange dit in de nabije toekomst wel zal ondersteunen?

Vraag

• 

85

1

• Sim opgeschort

Beste jullie hebben mijn nummer niet onder reden opgeschort ik zou weten wrm op die app stond dat ik een onbetaalde factuur had maar heb mijn rekening gecheckt ik heb die allemaal betaald

Vraag

• 

Mobiel internet

67

1

0

• Extra data niet gekregen

Geachte, Ik wens een probleem te melden met mijn mobiele data. Volgens mijn abonnement beschik ik over 80 GB mobiele data per maand. Normaal gezien gebruik ik hiervan nog niet eens de helft, maar onlangs kreeg ik een melding dat mijn volledige 80 GB was verbruikt. Daarop heb ik voor €20 een bijkomen

Vraag

• 

Mobiel internet

51

1

0

• abonnement toevoegen aan mijn Smart watch

How can I add my subscription to my Smart Watch? I always get an error message. ▼ Spoiler

Vraag

• 

36

0

0

• Iphone17 abonnemnt

Ik zal graag iphone 17 willen bestellen met abonnemnt 99€ maar het lukt niet komt altijd fout melding iphone 17 256gb wit kleur

Vraag

• 

65

1

0

• Hoe 8850 opnieuw activeren na stop sms te sturen?

Hallo Ik heb per ongeluk 'stop' gesmst naar het nummer 8850 waardoor ik nu uitgeschreven ben van dit nummer. Ik krijg nu dus ook al mijn verificatie codes van paypal, etc, ... niet meer aan. Wat moet ik doen om dit weer actief te zetten? Zolang dit niet werkt kan ik dus geen diensten meer gebruiken

Vraag

• 

43

3

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...