Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenMomenteel smartphone van Samsung, met twee simkaarten, eentje Provider 1 ( pay and go prepaid simkaart ) en eentje met abonnement bij Orange GO LIGHT. Dus twee afzonderlijke telefoonnummers. Wij gaan overschakelen naar IPHONE 17 met dual esim. Vraag 1 : Orange GO light sim kaart . Kan deze omgezet w
Vraag
•
Tarieven en verbruik
47
1
0
Geaccepteerde oplossing
Elke keer als mijn gsm error krijgt herstart ik mijn gsm maar die vraagt nooit de pincode in te voeren ook al staat het aan. Ik maak me zorgen om dit voor beschermings redenen. Heeft iemand dit ook? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of dit oké is en dateer geen schrik voor nodig is?
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
77
1
0
Reeds een maand geleden een aanpassing van abonnement aangevraagd. We zijn met vier nummers op 1 contract. Voor drie personen was het abonnement dadelijk aangepast en voor de vierde duurt dit nu al een maand en nog steeds niets. Herhaaldelijk getelefoneerd maar mijn man zijn abonnement veranderd nie
Aankondiging
•
Tarieven en verbruik
72
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben momenteel aan het werk in het buitenland (buiten EU). Ik wil mijn simkaart overzetten naar een e-sim maar moet daarvoor verbinding maken met het Orange 5G netwerk. Aangezien ik buiten de EU ben, is dit aan zeer dure tarieven. Is er een andere manier (bv. via email,...) hoe ik mij e-sim kan ac
Vraag
•
Toestellen and instellingen
80
1
Als ik een profiel foto wil uploaden hier op tribe. Dan laadt de pagina eerst. En daarna toch het bericht dat er iets mis is gegaan. Kan het komen door het formaat van de foto? Of moet het een bepaalde indeling hebben, zoals jpg?
Vraag
•
Opties en diensten
37
1
0
Beste Het is al maanden aan een stuk dat last heb om mij met mijn mobiel data , mij te verbinden en jullie doen er totaal niks aan begin het stil aan beu te worden . Ik betaal mijn abonnement en jullie doen totaal niks om het te verbeteren, volgende rekening weiger ik te betaal tot Julie deze hebben
Vraag
•
Mobiel internet
54
1
0
Aangezien ik niet langer in België woon, wil ik mijn abonnement bij Orange opzeggen. Ik kan niet bellen en de chatoptie die in een andere forumvraag werd vermeld, is niet langer beschikbaar. Is er een oplossing?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
64
2
Ik heb 3 maanden geen internet gehad omdat jullie technieker de verkeerde modem zelf ene dat jullie jaren niet meer plaatsen bij toch heeft geplaatst nu is er een andere technieker geweest om deze te vervangen maar indussen zou ik dus wel 3 maanden internet moeten betalen. ik wil vragen of jullie ku
Vraag
•
Mobiel internet
77
2
0
Hallo Ik gebruikte al een tijdje de mobile Serenity plus en was daar tevreden over tot plots gisteren ik geen internetverkeer meer had. Ik had wel wifi maar geen internet. Geen internet met bankapp en verschillende browsers. Toen ik de mobile Serenity plus app uitschakelde was alles weer normaal? Ka
Vraag
•
Mobiel internet
46
1
0
Na de hack van orange hebben wij op aanraden van een Orange shop een é-sim gekregen omdat dit veiliger zou zijn,maar nu krijgen wij voortdurend oproepen uit Frankrijk. Zijn er nog mensen die dit voorhebben?
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
61
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties