Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Screenprotector

In december kocht ik in de Orangewinkel een Iphone 15 en kocht daarbij een screenprotector van 30 euro. Als ik deze binnen het jaar liet vervangen zou het mij maar 5 euro kosten. Nu 8 maand later wil ik deze laten vervangen en zijn de regels blijkbaar veranderd waardoor het nu altijd 30 euro kost. I

Aankondiging

• 

Toestellen and instellingen

71

3

0

• Geaccepteerde oplossing

switchen van abonnement naar herlaadkaart

Beste, ik wil graag switchen van abonnement naar prepaid kaart en liefst eSim. Is dat mogelijk en wat moet ik doen (online)? Alvast bedankt

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

72

1

• Kan eSim niet activeren

Ik probeer al een paar dagen mijn fysieke simkaart naar eSim te omzetten. In de Orange app is er een optie om dit te doen maar de app blijft maar neuten dat ik verbonden ben via Wifi, ook wanneer ik verbonden ben via 5G. Heeft iemand anders dit meegemaakt?

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

135

6

0

• Nummeroverdracht Yoin naar Orange Tempo

Dag allemaal Donderdag om 10h online een Nummeroverdracht aangevraagd van een Yoin abonnement naar een Tempo kaart. Maar nog altijd niet overgezet, is dit normaal? Ik heb ook geen mail of dergelijke gehad. Enkel bevestiging op de webpagina dat mijn verzoek is verzonden.

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

89

5

0

• herlaadkaart

Hoe bekom ik de restwaarde op herlaadkaart die gebruikt wordt voor noodknop senioren? ▼ Spoiler

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

75

3

• Sim kaart verwisselen

Beste, Ik probeerde online een nieuwe simkaart aan te vragen, maar de identificatie werkt niet. Ik wil n.a.v. van de gegevenslek zo snel mogelijk een nieuwe simkaart. Omdat simkaartnummer en puk nummer gestolen zijn kunnen hackers deze informatie gebruiken voor het overnemen van de controle over een

Vraag

• 

Mobiel internet

295

4

0

Orange cyberaanval

Beste, Net contact gehad met de "speciale lijn" ivm de Orange hacking: met de vraag voor een SIM swap (huidige sim-kaart wisselen voor een andere sim-kaart) Antwoord was: "U moet zich geen zorgen maken, is niet nodig!" Ik heb daar toch mijn bedenkingen bij, die hackers kunnen al die gegevens verkope

Vraag

• 

Mobiel internet

421

12

0

cyberaanval Orange

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/08/20/orange-belgium-cyberaanval/ heb al een mail ontvangen dat ik erbij ben normaal. Maar alles bij elkaar niet veel aan de hand neem ik aan...

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

777

9

Badges

Hoe kan ik makkelijk orange badges verdienen?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

75

2

• Orange

Kan je cadeau’s dat over tijd zijn terugvinden

Vraag

• 

Mobiel internet

47

1