Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Multiproductvoordeel bij aankoop van GSM

Ik heb momenteel een multiproductvoordeel op mijn Mobile Medium waardoor deze 15 euro / maand bedraagt in plaats van 22. Als ik een GSM wil toevoegen aan mijn abonnement via de website staat op het eiden van de berekening 22 euro voor de Mobile Medium + 35 euro voor de maandelijkse kost van het toes

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

54

2

0

• Wachtwoord guest wifi

Waar vind ik het wachtwoord van de guest wifi? Het staat nergens op 1 van de plakkers dus probeer ik het online te vinden.

Vraag

• 

Mobiel internet

64

2

0

• Sim kaart vervangen

Sim kaart activatie via website werkt niet, mijn oude simkaart is kapot dus ik heb een nieuwe aangevraagd , nu ga ik dus naar waar ik mijn oud simkaart nummer en tel zie , staat er nieuw simkaart nummer ingeven , telkens ik dit doe komt er gewoon een sterretje bij mijn nieuw sim kaart nummer en krij

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

76

1

0

• Roaming automatisch geblokkeerd bij 60.50 EUR verbruik (EU wetgeving)

Zodra je in een ander land € 60,5 ( = € 50 excl. btw) mobiele data verbruikt, wordt surfen in het buitenland automatisch geblokkeerd. En op de website van BIPT staat dat de operator je moet verwittigen als je 80% van 60,50 EUR hebt opgebruikt ) Dat legt de Europese wetgeving op, om te voorkomen dat

Vraag

• 

Mobiel internet

39

0

0

• 20€ in verbruik aangerekend zonder dat de bundel geactiveerd werd

Ik had na de extra 5GB, ook nog 15G beteeld. Deze is er echter nooit doorgekomen, maar staat wel aangerekend in mijn verbruik buiten bundel. Ik had verschillende malen gebeld, maar niet in orde geraakt. Dus gelieve de aantekening van 20€ te annuleren van mijn volgende factuur.

Vraag

• 

Mobiel internet

74

1

0

• Surfherlaadbeurt

Ik heb een abonnement bij Orange, maar mijn mobiele data was op, dus wou ik een Surfherlaadbeurt van 5gb activeren. Ik deed dit in de app en kan ook zien dat ik dit geactiveerd hebt, maar wanneer ik nu mijn mobiel netwerk aanleg moet ik gewoon bijbetalen buiten mijn abonnement, terwijl de 10 euro va

Vraag

• 

Mobiel internet

72

1

0

• 4G herladen

Hoe herlaad je bij een orange abonnement ?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

53

1

0

• Iphone met abonement

Ik heb een iphone 16 met abonement bij jullie,maar hij is geblokkeerd, is dat in garantie

Vraag

• 

72

2

0

• Bestelling ongevraagd

26/08/2025 Bestelling geplaatst Iphone 13 refurbished voor de dochter. 28/08 gebeld klantendienst nog geen Iphone ontvangen, kreeg meegedeeld deze zal u vandaag / morgen ontvangen. 2 u later mail u bestelling geannuleerd. Waarom? Weet ik op heden nog steeds niet kunnen ze niet meedelen, kunnen ze ni

Artikelen

• 

78

7

0

• eSIM - activeren via MyOrange App

Wanneer ik de eSIM wil activeren via de MyOrange App krijg ik keer op keer de melding dat mijn smartphone met WiFi verbonden zou zijn. WiFi en zelfs Bluetooth staan nochtans uit op het toestel. hoe los ik dit probleem op, zodat ik de eSIM kan activeren? Toestel: iPhone 16 Pro iOS 18.5 alvast bedankt

Vraag

• 

91

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Totaal aantal leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...