Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenIk krijg om de zo veel tijd reclame van Auto5 op m'n GSM-nummer van Orange, en ik kan er geen STOP op terug sturen. De reclame-berichten geven aan dat ik STOP kan terugsturen, maar als ik dit wil doen, dan geeft m'n sms-applicatie droogweg aan 'not sent'. Ik kan het 8652 nummer zelf niet blokkeren,
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
140
1
0
Ik heb al een hele tijd last van voicemailberichten die pas dagen of zelfs weken later plots in groep op mijn telefoon verschijnen - ik krijg er ook geen meldingen via sms over. Ik heb mijn instellingen via 5555 gecontroleerd en zou er normaal gezien wel een melding voor moeten ontvangen via sms tel
Vraag
•
Toestellen and instellingen
73
4
0
Beste, Onlangs heb ik vanwege mijn verjaardag een cadeau gekregen van Orange Thank You. Aangezien ik op dat moment geen nood had aan 1 van de voorgestelde cadeau's en er stond dat dit nog 178 dagen geldig is, heb ik deze enkele weken laten zitten tot nu, waar ik graag 1 van de cadeau's zou claimen.
Vraag
•
Opties en diensten
60
1
0
Goedendag, elke keer wanneer ik öp reis ga activeer ik best destinations plus pass. Nu pas heb ik opgemerkt dat ik maar 59 min heb. Voordien was dit 1000 minuten. İk heb de activatie gedaan op 5 juli. Voor mijn zoon heb ik dit 28 juni gedaan en hij heeft wel 1000 minuten. İk zit nu met extra kosten,
Vraag
•
Tarieven en verbruik
42
1
0
Ik heb misschien, al weet ik het niet, maar als ik mijn telefoon nummer type dan staat daar een error code, (daarmee bedoel ik dat mijn nummer niet werkt, en kan ik mijn geld niet iets mee kopen).
Vraag
•
Tarieven en verbruik
105
7
0
Hallo, ik heb deze optie opgestart, en laat 2GB voor 40d toe. Is het mogelijk dat als die 2GB opgebruikt werd voorafgaandelijk aan die 40 dagen, dat dit product opnieuw kan aangekocht en geactiveerd worden? Groeten
Vraag
•
Tarieven en verbruik
42
0
0
Ik heb mijn voicemail ingesteld met standaard begroeting maar als er mij iemand belt, blijft mijn gsm rinkelen en gaat niet over op voicemail. Via 5555 is alles ingesteld. De telefoon instellingen staan ook goed. Visual voicemail kan blijkbaar niet want telkens ik het aanvink, gaat het automatisch t
Vraag
•
126
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben zinnens om een 'mobile medium' abonnement aan te schaffen, maar ik heb gelezen dat er bij de 1ste factuur altijd een meerprijs gaat zijn, de prijs van de abonnementsperiode en de prijs van de periode die er tussen ligt. Zou iemand mij een richtprijs kunnen geven dat ik op zou kunnen uitkomen
Vraag
•
Tarieven en verbruik
91
5
0
Ik heb 9 juli een telefoon bestelt bij Orange en hij is nogsteeds niet aangekomen. Telkens als ik naar de klantendienst bel wordt er gezegd we starten een dossier
Artikelen
•
101
3
0
Zit in Duitsland en heb geen internet. Heb ook ineens een r met een rondje op mijn telefoon staan. Data roaming staat aan en heb al twee maal gebeld met orange maar krijg het niet opgelost. Wie kan mij hiermee helpen? Heb een Xiaomi Redmi note 13 pro plus
Vraag
•
Mobiel internet
69
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties