Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenIk wil mijn nieuwe one+open gaan gebruiken maar heb enkel een e-sim op mijn oude oppo. Nu lukt het niet om deze over te zetten. Al verschillende x naar klantendienst gebeld maar geen oplossing. Wie kan mij helpen? alvast bedankt
Vraag
•
Toestellen and instellingen
44
2
0
Het witte rechtopstaand pilaartje... Iemand al gelukt meer lan-cliënts aan te sluiten? Ik heb geprobeerd met een lan-switch, met een extra onafhankelijke router... Alles is lan-verbonden met elkaar. Maar slechts één lan-cliënt kan op internet. De admin van de flybox is de standaard orangefirmware. D
Vraag
•
Mobiel internet
87
6
0
Geaccepteerde oplossing
beste, sinds verleden week wordt in contant opgebeld door verschillende ,maar da, werd en niets ingesproken, gisteren terug opgebeld door nr en dan werd er iets ingesproken dat er 1240€ afgehaald was van rekening en dat ik moest terug bellen,(wat ik NIET gedaan heb )en deze morgend terug gebeld door
Vraag
•
102
6
0
Geaccepteerde oplossing
Ik kan sinds een tijdje geen sms'en meer versturen. Ik krijg er echter nog wel. Bellen werkt ook. Mobiel internet gebruik ik niet. SMSC staat correct ingestel. Redmi note 10 2022, Tempo herlaadkaart
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
73
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, zag in mijn account dat mijn huidig mobiel abon niet meer bestaat nu daarin waren kortingen voorzien,weet iemand of ik die kortingen verlies of verminderd of vermeerdert bij overstap naar abon 15€ met 10 gb Gr willy
Vraag
•
Tarieven en verbruik
86
4
0
Ik heb perongeluk via mobiele data esim geconverteerd nu werkt mijn fysieke simkaart niet meer. Ik ben in Turkije naar de winkel gaan voor een nieuwe simkaart wordt moeilijk. Wat kan ik nu doen? Om toch nog oproepen en berichten te ontvangen? mvg esra
Vraag
•
Opties en diensten
86
2
0
Ik heb op 25/7 een gsm besteld online, maar heb sindsdien nog niks ontvangen of gehoord. Heb al meerdere keren gebeld naar het nr 5000, maar daar werd iedere keer de telefoon afgeduwd. Heb vandaag eens geprobeerd een bericht te sturen via facebook, maar nog geen antwoord. Dus iemand een idee waar ik
Vraag
•
110
4
0
Ik ben zeer blij dat ik mijn gsm heb aangekocht via abonnement, je hoeft niet meteen volle pot te betalen en hebt voor 9 euro met abonnement een nieuwe telefoon. En super tevreden van mijn Samsung a55!
Artikelen
•
72
1
Hallo, Ik heb momenteel een go extreem mobiel abonnement met onbeperkt bellen en smsen,300GB surfvolume in Belgie en 60GB surfvolume in de EU.Ik heb vandaag een melding gekregen dat ik €60 buiten mijn bundel heb verbruikt terwijl ik nog maar aan 31GB in Belgie en 9GB in de EU zit(Frankrijk en Spanje
Vraag
•
Tarieven en verbruik
75
1
0
Hallo Op 23 juli had ik online een gsm besteld en zou binnen de 48 uur geleverd worden. Tot vandaag nog altijd niks ontvangen. De klantendienst gebeld en die vinden geen bestelling terug Nu heb ik ook al paar keer gemaild maar krijg niks reactie Nu is mijn vraag of de bestelling toch volledig geannu
Vraag
•
66
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties