Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHoelang duurt het voor de qr code van mijn esim in mijn mail toekomt?
Vraag
•
Mobiel internet
27
0
0
Geaccepteerde oplossing
Zijn er manieren om op goedkope manier nieuwste telefoons te kopen?
Vraag
•
Opties en diensten
66
2
0
Kan orange als ik dat wil mijn gebelde nummers bezorgen en naar welke nummer ik een sms heb ontvangen of heb verstuurd (de geschiedenis van mijn nummer eigenlijk) (het gaat om een herlaadkaart en geen abonnement) Hoe lang wordt dit bewaard? Is er een mogelijkheid om deze te verwijderen? Ik wil niet
Vraag
•
Tarieven en verbruik
31
1
0
Beste Ik heb mij lid gemaakt bij jullie provider en had de keuze gemaakt om mij aan te melden via E-sim maar mijn toestel is te oud voor. Is het mogelijk om een simkaart te ontvangen met behouden van nummer ? Mvg Nele Christiaens
Vraag
•
Toestellen and instellingen
37
1
0
Hallo, ik heb per ongeluk mijn abonnement handmatig betaald via mijn bankapp, terwijl ik domiciliëring heb. Ik dacht dat de eerste factuur niet automatisch zou worden afgeschreven, maar blijkbaar wel. Het 2de bedrag gaat er volgende week af. Kan er gecontroleerd worden of ik dubbel heb betaald en wa
Vraag
•
Tarieven en verbruik
24
1
0
Beste, Ik wil mijn herlaadkaart identificeren met mijn eID kaart. Zowel de eID brower Middleware (versie 5.1.23. 6205 van de overheidswebsite https://eid.belgium.be/nl) als de browser extensies zijn geïnstalleerd. Ik kan mij ook probleemloos aanmelden op de overheidswebsites. Bij u krijg ik echter s
Vraag
•
Tarieven en verbruik
34
1
0
Sinds enkele dagen ontvang ik geen tekstberichten meer.
Vraag
•
30
2
0
Hey! Ik ben al jaren klant bij Orange, maar weet pas sinds kort dat dit forum bestaat. Ik heb nog geen idee wat je allemaal op dit forum kan doen en snap het allemaal nog niet zo goed...
Aankondiging
•
49
1
0
Door werken in de buurt kunnen wij niet bellen, noch gebeld worden ( behalve noodoproepen) tot volgende maand. Collega van de klantendienst zei dat bellen via WiFi een oplossing is, maar hoe dat kan geactiveerd worden wist hij niet. Mijn partner werkt in de zorg en zij moet telefonisch bereikbaar zi
Vraag
•
34
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties