Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenOfficiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Wegens financiële omstandigheden heb ik mijn abbo niet meer kunnen betalen en heeft orange mijn nummer gedeactiveerd. Goed ik bel om te vragen hoe het zit met mijn nummer en de helpdesk zegt zolang uw factuur niet betaald is blijft uw nummer geblokkeerd en kan u deze niet overdragen. Na 6 maanden is
Vraag
•
Tarieven en verbruik
47
3
0
Beste Ik kan geen oproepen meer beantwoorden, want ik krijg ze niet meer binnen en ik kan zelf ook geen verbinding maken voor iemand te bellen. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Met vriendelijke groeten Giordy Decosemaeker
Vraag
•
Tarieven en verbruik
69
3
0
Officiële oplossing
bezit een flybox maar ik kan my orange niet raadplegen
Vraag
•
Mobiel internet
29
2
0
Geaccepteerde oplossing
Niettemin mijn taalkeuze Nederlands is moet ik mijn profiel tekst aanpassen in een Franstalig menu. Android
Vraag
•
Toestellen and instellingen
42
2
0
Ik wil mijn ubisoft account linken met mijn telefoonnummer maar ik krijg geen foutmelding van ubisoft maar ik krijg ook geen bericht van ubisoft om men nummer te verifiëren. Wat moet ik doen om mijn probleem optelossen.
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
21
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste vanaf wanneer krijg je gratis 4G bij orange?
Vraag
•
Mobiel internet
54
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik probeer jullie al een hele week te contacteren maar lukt niet via de chat. Ik heb al een week geleden een simkaart aangevraagd en deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb geen internet momenteel op mijn gsm. Ik hoop eat jullie hier een verklaring en compensatie voor hebben. Mvg Anouk
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
35
1
0
63€ maandelijks nog zo trage verbinding dankje
Vraag
•
Mobiel internet
97
5
0
Ik wil graag mijn kind eijn abbonement pauzeren hoe kan ik dit doen ?
Vraag
•
Mobiel internet
24
1
0
Officiële oplossing
Mijn microfoon deed het daarjuist niet meer dus wou mijn gsm uitschakelen en opnieuw inschakelen. Bij het opnieuw inschakelen moest ik mijn pincode ingeven. Ik had deze drie keer fout dus moest mijn puk code ingeven. Ik gaf mijn puk code in. Kom dan op een ander scherm waarop stond nieuwe pin, dus i
Vraag
•
Toestellen and instellingen
25
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties