Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Extra data card

kan ik mijn extra data kaart ook in het buitenland (Europese unie) gebruiken?

Vraag

• 

Mobiel internet

29

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Problemen met telefoneren

Zijn er problemen met het telefoonnetwerk? Ik kan nl.niet tefoneren. Heb wel toegang tot nternet en tv.

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

37

1

0

• Problemen internet 4g/5g sinds 11/05

Sinds 11/05 na aankondiging van mogelijke technische problemen nav. Werken ondervinden we heel vaak problemenmet het mobiele netwerk….hetgene me nog het meeste stoort is dat niemand je kan helpen of je ook maar wat uitleg geven. Je wordt van business naar particulier gestuurd, je krijgt dan opnieuw

Vraag

• 

Mobiel internet

49

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Roaming in de UK

Geld het normaal tarief voor data in de UK, of wordt er roaming kosten aangerekend?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

45

2

0

• Heractiveren abonnement en gsm nr

3 dagen geleden heeft er bij Orange een medewerker mijn abonnement stopgezet ipv een data kaart. sindsdien als zelfstandige al 3 dagen niet meer bereikbaar voor klanten Orange herkende de fout en ze zouden dit binnen de 24h rechtzetten dag 4 en nog steeds geen oplossing. ze hebben al meerdere dossie

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

59

1

0

• Opgelet voor frauduleuze telefoontjes!

We zien momenteel steeds meer fraudegevallen waarbij oplichters zich telefonisch voordoen als Orange. Hun doel? Je vragen om bepaalde handelingen uit te voeren in My Orange of de Customer Zone. Zodra ze toegang hebben, kunnen de fraudeurs bijvoorbeeld een aanvraag voor een nieuwe simkaart indienen e

Artikelen

• 

Netwerk and Veiligheid

170

1

0

• 8629 sMS van collega’s in Polen ipv hun GSM nummer. Hoe vermijden?

We krijgen soms SMS en van onze collega’s in Polen via nummer 8629 ipv via hun GSM-nummer. Heel vervelend, want we kunnen niet terug antwoorden en weten ook niet welke collega er geantwoord heeft. 8629 wordt trouwens door andere bedrijven gebruikt dus niet echt betrouwbaar. Hoe kunnen we vermijden d

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

33

1

0

• Cadeau orange

Ik heb mijn laatste 2 cadeaus aangevraagd maar niet bezorgd gekregen, nog iemand hier last van ?

Vraag

• 

Opties en diensten

84

4

• Problemen 5g nederland

Dag ik ben heel veel in Nederland maar telkens ik de grens over ga verbind mijn gsm met oddido en geeft die geen 4 of 5 g na dat ik gsm reset verbind die met kpn nl en gaat het wel,maar een korte tijd en dan verbind die weer automatisch met odiddo en wilt die geen 4 of 5 g geven is hier een oplossin

Vraag

• 

Mobiel internet

77

1

0

• Officiële oplossing

Kosten buitenland bundel

Ik ben nog geen 24 uur klant bij Orange. In die korte periode ben ik nauwelijks buitenshuis geweest en heb ik vrijwel uitsluitend WiFi gebruikt. Ik heb in die tijd ook niemand gebeld of berichten verstuurd. Toch ontving ik een melding dat ik kosten buiten mijn bundel zou hebben gemaakt. Wanneer ik d

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

96

2

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...

Conversaties