Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenkan ik mijn extra data kaart ook in het buitenland (Europese unie) gebruiken?
Vraag
•
Mobiel internet
29
1
0
Geaccepteerde oplossing
Zijn er problemen met het telefoonnetwerk? Ik kan nl.niet tefoneren. Heb wel toegang tot nternet en tv.
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
37
1
0
Sinds 11/05 na aankondiging van mogelijke technische problemen nav. Werken ondervinden we heel vaak problemenmet het mobiele netwerk….hetgene me nog het meeste stoort is dat niemand je kan helpen of je ook maar wat uitleg geven. Je wordt van business naar particulier gestuurd, je krijgt dan opnieuw
Vraag
•
Mobiel internet
49
1
0
Geaccepteerde oplossing
Geld het normaal tarief voor data in de UK, of wordt er roaming kosten aangerekend?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
45
2
0
3 dagen geleden heeft er bij Orange een medewerker mijn abonnement stopgezet ipv een data kaart. sindsdien als zelfstandige al 3 dagen niet meer bereikbaar voor klanten Orange herkende de fout en ze zouden dit binnen de 24h rechtzetten dag 4 en nog steeds geen oplossing. ze hebben al meerdere dossie
Vraag
•
Tarieven en verbruik
59
1
0
We zien momenteel steeds meer fraudegevallen waarbij oplichters zich telefonisch voordoen als Orange. Hun doel? Je vragen om bepaalde handelingen uit te voeren in My Orange of de Customer Zone. Zodra ze toegang hebben, kunnen de fraudeurs bijvoorbeeld een aanvraag voor een nieuwe simkaart indienen e
Artikelen
•
Netwerk and Veiligheid
170
1
0
We krijgen soms SMS en van onze collega’s in Polen via nummer 8629 ipv via hun GSM-nummer. Heel vervelend, want we kunnen niet terug antwoorden en weten ook niet welke collega er geantwoord heeft. 8629 wordt trouwens door andere bedrijven gebruikt dus niet echt betrouwbaar. Hoe kunnen we vermijden d
Vraag
•
Toestellen and instellingen
33
1
0
Ik heb mijn laatste 2 cadeaus aangevraagd maar niet bezorgd gekregen, nog iemand hier last van ?
Vraag
•
Opties en diensten
84
4
Dag ik ben heel veel in Nederland maar telkens ik de grens over ga verbind mijn gsm met oddido en geeft die geen 4 of 5 g na dat ik gsm reset verbind die met kpn nl en gaat het wel,maar een korte tijd en dan verbind die weer automatisch met odiddo en wilt die geen 4 of 5 g geven is hier een oplossin
Vraag
•
Mobiel internet
77
1
0
Officiële oplossing
Ik ben nog geen 24 uur klant bij Orange. In die korte periode ben ik nauwelijks buitenshuis geweest en heb ik vrijwel uitsluitend WiFi gebruikt. Ik heb in die tijd ook niemand gebeld of berichten verstuurd. Toch ontving ik een melding dat ik kosten buiten mijn bundel zou hebben gemaakt. Wanneer ik d
Vraag
•
Tarieven en verbruik
96
2
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties