Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Officiële oplossing

Puk code en pincode werken niet bij het opstarten van mijn telefoon

Mijn microfoon deed het daarjuist niet meer dus wou mijn gsm uitschakelen en opnieuw inschakelen. Bij het opnieuw inschakelen moest ik mijn pincode ingeven. Ik had deze drie keer fout dus moest mijn puk code ingeven. Ik gaf mijn puk code in. Kom dan op een ander scherm waarop stond nieuwe pin, dus i

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

26

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Abonnement child opzeggen

Child abonnement opzeggen op welke manier kan je dat zelf snel en gemakkelijk uitvoeren? Nergens te vinden in de klantenzone hoe je dat kan! Is dat wel wettelijk ok? De enige mogelijkheid dat wordt aangeboden is bellen naar de klantenzone.

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

23

1

0

• Officiële oplossing

Orange Mobile Serenity Plus Child

Hallo ik wil de Orange mobile serenity plus child app installeren maar dit lukt niet. als ik de website goed begrijp, installeer ik dit op de gsm van mijn kind? of ook op mijn gsm? ik zie dat de dienst is geactiveerd in mijn eigen Orange app - so far so good. dus ik installeerde (voorlopig) de app e

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

25

1

0

• Officiële oplossing

Geen mobiel internet in Rhodos

De afgelopen dagen had ik zonder problemen mobiel internet op Rhodos. Vanmiddag ineens geen mobiel internet meer! Ik heb nog maar 8 van de 70 GB gebruikt, heb mijn toestel al eens opnieuw opgestart zonder resultaat. Wat kan ik nog doen?

Vraag

• 

Mobiel internet

30

1

0

• FACTUUR

Ik krijg altijd facturen buiten bundel elke keer werd het aangepast door jullie medewerkers ik had onbeperkt internet en nu niet meer ik kan dit niet meer begrijpen en denk dat ik orange ga opzeggen

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

53

2

0

Privé naar zaak overzetten

Hallo Ik zou graag mijn bestaande gsmabonnement naar mijn zaak overzetten zodat ik die kosten kan inbrengen in mijn zaak. Hoe moet ik dat doen zonder een dag zonder telefoon te zitten? Groetjes Xana

Vraag

• 

Opties en diensten

31

1

0

• abonement overdragen

Beste, Ik heb momenteel een abonnement bij Orange Belgium en ik betaal ook een smartphone af via een contract van 2 jaar. Er blijven nog ongeveer 7 maanden over van mijn contract. Ik wil graag weten of het mogelijk is om nu over te stappen naar een andere provider voor internet en telefonie. De rede

Vraag

• 

Mobiel internet

76

3

0

0900

Kan geen betaal number bellen zegt number is niet in gebruik

Vraag

• 

37

1

0

• Google sms verificatie niet ondersteund

Ik ben beheerder van een Google Workspace, om mensen toe te voegen als gebruikers moeten deze hun account verifiëren via een sms-verificatie. Één van onze gebruikers heeft Orange als provider. Bij het ingeven van haar telefoonnummer krijgen we de error dat de provider dit niet is ondersteund. We heb

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

27

1

0

• Afbetalingsplan

Afbetalingsplan gsm-toestel terugvinden op factuur, en afbetaling beëindigd

Vraag

• 

51