Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHallo, Hierbij wens ik mijn bestelling te annuleren. Ondanks het feit dat de bestelling inmiddels al 17 dagen geleden werd geplaatst, heb ik tot op heden nog steeds geen toestel ontvangen. Deze leveringstermijn is voor mij onaanvaardbaar, zeker aangezien er geen duidelijke communicatie of concrete l
Vraag
•
Toestellen and instellingen
94
1
0
ik krijg opeens dit bericht maar heb niks aangekocht. Wat moet ik doen?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
50
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik wil graag melden dat ik deze maand 60 euro roamingkosten heb gekregen tijdens een reis, terwijl ik geen data heb gebruikt. De kosten werden al aangerekend nog vóór ik geland was, waardoor ik mijn instellingen niet tijdig kon aanpassen. Ik begrijp dat roaming buiten de EU betalend is, maar dit voe
Vraag
•
Tarieven en verbruik
77
1
0
Blijkbaar kan orange aan nieuwe klanten LEVENSLANG -18€ korting geven. Ik neem contact op met klantendienst of ik ook die korting kan krijgen, helaas is dit niet mogelijk. Het beste dat ze kunnen doen is 10€ korting voor 6maand. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe provider.
Aankondiging
•
Tarieven en verbruik
167
4
Beste , Ik heb een vraag kan ik nog een nieuw abonnement met smartphone bestellen als ik al een abonnement met smartphone heb ? Op mijn naam
Vraag
•
38
2
Ik wens een gamingkaart aan te kopen en ik kan geen premium nummers bellen dit staat novhtzns niet geactiveerd zoals het hoort
Vraag
•
Tarieven en verbruik
23
1
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn Orange Go TV België werkt niet zoals het hoort . Deze drie schermen krijg ik te zien en verder niets . Niets geen knop om te bevestigen om om verder te gaan . Ik heb alles al eens verwijderd en terug geïnstalleerd . Krijg altijd deze drie schermen waar ik niets kan aanduiden. Wie kan mij helpen
Vraag
•
42
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties