Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHallo community, Door de staking bij Bpost kunnen sommige leveringen momenteel langer duren dan normaal. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn, zeker als je ergens op wacht, alvast bedankt voor jullie geduld. Snel een simkaart nodig? Als je een simkaart moet bestellen en niet kan wachten op de lev
Artikelen
•
Toestellen and instellingen
186
0
Geaccepteerde oplossing
▼ Spoiler Mijn vrouw heeft een abo mobile Child. Ze kan niet bellen en is noet bereikbaar in buitenland. Kan dat?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
38
1
0
Omdat mijn vorige modem 10j oud was heeft Orange op eigen initiatief deze vandaag vervangen door een nieuwe 5G modem. Omdat mijn automatische rolluiken op 2.4G werken heb ik de modem laten splitsen. Nu krijg ik na uren proberen nog steeds mijn wifi schakelaars van de rolluiken niet aan de praat. Wif
Vraag
•
48
1
0
Hallo Terwijl ik mijn bestelling aan het afronden was merkte ik op dat er een verschil zit van 10 gb per maand op 2 verschillende pagina's, maar wel voor hetzelfde abonnement. Zou iemand kunnen bevestigen als dit abonnement effectief 70 gigabyte? Bedankt
Vraag
•
Tarieven en verbruik
66
1
0
Geachte heer/mevrouw, Ik ben klant bij Orange en ik neem momenteel uw diensten af voor een bedrag van €66 per maand. Ik wil graag vragen of het mogelijk is om mijn huidige tarief te herzien. Ik overweeg mijn abonnement te behouden, maar ik zie dat concurrent Proximus vergelijkbare voorwaarden aanbie
Aankondiging
•
Tarieven en verbruik
92
2
0
Geaccepteerde oplossing
Kan ik een puk code vinden van mijn zoon zijn gsm die gelinkt is aan mijn account
Vraag
•
49
1
0
Good day ! I tried to do the card, but they said they have troubles with the system and i need to come back later. I did not have time for that so i bought different sim, i did not receive a sim by orange nor used it once, i use completely different provider. Now i keep receiving invoices and paymen
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
28
1
0
Tijdens een uitgaand gesprek had ik iets geks: de persoon die ik belde nam niet op, daarna kreeg ik een opgenomen stemboodschap zoals bij voicemail. Die stem vroeg om mijn taal, mijn gsm‑nummer en een pincode. 😯 Ik heb opgehangen omdat ik het niet vertrouwde. Herkent iemand dit? Is dit phishing of
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
47
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik had graag mijn instellingen bekeken van mijn Livebox cable Wifi 6 : = multigigabit/WiFi 6-kabelmodems van het merk Technicolor) en zo nodig wat wijzigingen in wachtwoorden aangebracht. Hiervoor zou de App Livebox Cable orange moeten dienen, maar deze zou geïntegreerd zijn nu in de Livebox Fiber.
Vraag
•
43
1
0
Totaal aantal leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Totaal aantal posts