Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • simkaart

Ik ben het wachtwoord van mijn simkaart vergeten. Ik heb een puk code nodig maar die heb ik niet meer. Ik heb online opgezocht wat ik dan het best kon doen en er stond dat ik contact moest opnemen met de provider.

Vraag

• 

Mobiel internet

21

1

0

• Mobiele data in het VK

Hallo, Ik was onlangs in het VK en kreeg op vrijdag 26/06 drie SMS berichten van het nummer 8090 met de volgende meldingen: 08:13u "Orange Belgium-info: u gebruikt mobiel internet in roaming tegen een prijs buiten volume van 14 €/MB (incl. btw) tot je het ingestelde maximumbedrag van je Travel Data

Vraag

• 

Mobiel internet

25

1

0

• Thank you geschenk

ik krijg via orange een cadeau of ik kan een cadeau schenken. Graag kreeg ik de extra data. Nu blijkt dat ik enkel kan schenken, terwijl er duidelijk staat dat ik ook data kan kiezen. In de app kan ik niets veranderen. In de mail ook niet. Weet iemand raad? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Mobiel internet

43

2

0

• Ik heb geen lijn

ik heb geen lijn !!! Ik heb al mijn facturen betaald maar was in buitenland .

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

26

2

0

• Officiële oplossing

Abbonement opzeggen en Prepaid kaart in de plaats

Hey Klopt het dat je jouw abbonement kan opzeggen en dan kan overschakelen naar een pre-paidkaart met behoud van jouw nummer?

Vraag

• 

Opties en diensten

39

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Esim smartwatch Samsung

Kan ik een esim van Orange gebruiken en installeren op mijn Samsung smartwatch? Ik krijg steeds een foutmelding bij het installeren.

Vraag

• 

38

1

0

• Travel pass actief?

Wij vertrekken morgenvroeg op reis en heb ons een travel pass besteld. Ik heb een bevestiging gekregen via mail dat dit is uitgevoerd. Maar als ik kijk bij mijn verbruik staat er dat er nog 0MB beschikbaar is en bij verbruik staat dit op - 7GB

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

28

1

0

• Sim kaart

Hoe vraag ik een nieuwe sim kaart aan aangezien dit niet via de klantenzone lukt ?

Vraag

• 

26

1

0

• Multimedia aankoop

Hoe verhoog ik het bedrag coir aankopen maar delijks

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

33