Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geen toegang meer tot informatie in klantenzone

Tot voor kort beheerde ik 2 abonnementen. Ik liet eentje schrappen. Sindsdien kan ik wel nog inloggen in klantenzone, maar ik krijg geen enkele informatie. Ik zie mijn fakturen niet meer etc. Maar ik krijg wel nog fakturen via email... Deze booschap zie ik: Je profiel geeft je geen toegang tot factu

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

45

3

0

• eSIM badge

Hey! Het is al een dag sinds het activeren van mijn eSIM, maar ik heb nog geen nieuwe Orange Thank You badge gekregen. Is dit normaal of moet ik iets nog doen?

Vraag

• 

Opties en diensten

39

1

0

• Orange thank you cadeaus

Goedemorgen, Ik kreeg een sms van orange dat er een cadeau op me wacht. Ik ga direct naar de app en zie dat ik 2 cadeaus heb. Wanneer ik daarop klik kan ik geen cadeaus zien? Is er iets mis met de app? Waarom kan ik geen cadeaus kiezen? Alvast bedankt, Anneleen

Vraag

• 

Opties en diensten

38

1

0

• van het kastje naar de muur

Van sim naar esim overschakelen, hoe moeilijk kan het zijn dacht ik. Het kan via de app van orange, wat kan er mis gaan? Wel, alles. Ik kreeg geen qr-code, ik kon niet meer bellen, sms-en, geen mobiel internet meer. Een eerste telefoontje naar 5000, met de gebruikelijke antwoorden: wij kijken het na

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

59

2

0

• Extra datakaart

Hallo, Hoeveel extra datakaarten kan ik koppelen aan één mobiel nummer

Vraag

• 

Mobiel internet

25

2

0

• Bellen met gsm

Goede morgen, Ik heb een probleem als ik gewoon wil bellen. Ik heb bereik en mijn 5G werkt, maar er is geen verbinding. Ik kan naar niemand bellen en niemand kan mij bereiken. Mvg, Elise

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

61

2

0

• e sim

e sim of simkaart

Vraag

• 

Mobiel internet

34

1

0

• Ivm online aanvragen sim kaart

Hey, Mijn zoon is zijn gsm gestolen .vorige week hebben we gebeld om zijn nummer te blokkeren. Kwa vervoer is het moeilijk om in de orangeshop te geraken .kan ik online hetzelfde nummer en simkaart aanvragen . Mvg valerie

Vraag

• 

Opties en diensten

24

0

0

• Orange

Aankondiging

• 

Mobiel internet

26

0

• Verbruik buiten bundel

Ik ben momenteel op reis in Griekenland, Kos. Ik dacht dit binnen mijn bundel was maar ben momenteel steeds buiten mijn bundel aan het verbruiken. Hoe kan ik dit oplossen/kan ik hier iets aan doen om aan te tonen ik wel in de EU verblijf om niet die extra kosten te betalen?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

47

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...