Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenDeze week zijn we overgestapt van Proximus naar Orange, mijn vrouw haar gsm werd overgenomen maar krijgt in de my orange app reeds melding van +20€ verbruik buiten bundel na 2 dagen omgeschakeld te zijn. We zijn niet naar buitenland geweest, ze heeft ook geen aankopen gedaan of mms verstuurd. De dat
Vraag
•
Tarieven en verbruik
96
2
0
Ik heb recent een gsm proberen te bestellen via de webshop, maar die werd geannuleerd door orange door artikel 2.2 dus wat exact het probleem is zegt het niet direct. Effe gebeld en geen enkel persoon kon antwoorden van wat het probleem exact was. Heb gebeld en volgens hun was alles opgelost en kon
Vraag
•
Toestellen and instellingen
33
1
0
De laatste weken heb ik bij automatisch netwerkselectie ODIDO als provider in NL maar geen data beschikbaar. Via handmatige keuze (KPN) dan weer wel. Iemand de oplossing om ook bij de automatische provider selectie data te krijgen?
Vraag
•
Mobiel internet
74
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, ik wens mijn factuur te contesteren meer bepaald betreft apple aankopen via telefoon die ik niet erken en waarvoor ik op 9/4/26 ook dadelijk heb gebeld met Orange om dit te laten checken. Hun telefonisch antwoord was om alle aankoopopties stop te zetten in afwachting van factuur en dat ik dan
Vraag
•
Tarieven en verbruik
44
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, al mijn facturen zijn betaald maar ik kan niet bellen sms’en en heb ook geen 4g meer
Vraag
•
46
1
0
Ik heb mijn simkaart overgezet naar e-sim bij de aankoop van mijn nieuwe telefoon. Echter wou werkte mijn chats op WhatsApp niet goed dus dacht ik gewoon snel mijn e-sim te deactiveren en terug mijn gewone sim te gebruiken op mijn oude toestel. Op die manier wou ik mijn WhatsApp berichten overplaats
Vraag
•
43
2
0
Reis weldra naar China. Hoe kan ik best mijn e-mails via Gmail nog kunnen lezen in China?
Vraag
•
Mobiel internet
27
0
0
Hallo iedereen. Elke keer als ik Mobile Serenity plus VPN gebruik, kan ik niet op het internet geraken. Ik zou graag willen weten hoe dit komt. En als er een oplossing is, laat het mij weten a.u.b.
Vraag
•
Opties en diensten
54
2
Ik probeer een overstap te regelen van mijn tante van Telenet internet naar Orange. Haar sim is nog een herlaadkaart van Orange. Als ik de aanvraag doe, krijg ik het volgende formulier. Enig idee wat er hier ingevuld moet worden?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
41
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben net veranderd van Porximus naar Orange. Mijn iphone werkt met eSIM. Hoe kan ik online een QR Code aanvragen? Iemand ervaring? Ik geraak niet op de app My Orange omdat ik een sms moet ontvangen om in te loggen en dat gaat natuurlijk niet. Via de shop van Orange of de klantenzone vind ik het oo
Vraag
•
59
1
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties