Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHallo, graag had ik geweten of je de chats kunt opvragen van messenger. Gewoon de personen of de nr. Op het factuur staat alles op behalve de info over messenger mvg.
Vraag
•
Mobiel internet
238
2
0
0
Hallo Allen, Heb een Shape Intense formule, toch al bijna een 60 euro...en moet eerlijk zeggen dat de 5G in mijn regio Stekene (ten noorden van de N49) heel heel slecht is. Binnen haal ik een 12/0.53 en buiten een 22/2. Wat ik mij afvroeg is of er hier iets aan kan gedaan worden? Extra 5G antenne, e
Vraag
•
Mobiel internet
408
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik had destijds mijn émail-adres en passwoord gemaakt voor mijn zus ( heeft geen internet), zij had een gsm- abonnement bij Orange. Mijn zus is sinds enkele dagen opgenomen in een woonzorgcentrum in Aspelare. daar is het onmogelijk om te bellen of te sms-en met haar gsm omdat alles in het woo
Vraag
•
Opties en diensten
914
3
0
0
Ik heb mijn oude iPhone overgezet op een nieuwe! Alles werkt behalve de Sim kaart ! Als ik deze insteek komt er bovenaan links geen Orange op de gsm en ik kan ook niet op internet via 4G ! De WiFi werkt wel ?? Wat doe ik verkeerd ?
Vraag
•
Mobiel internet
265
4
0
sinds kort bezitter van een nieuwe Samsung S25 en Samsung Smartwatch 7 LTE . Groot is de teleurstelling dat deze nog steeds geen gebruik kunnen maken van dezelfde esim. Terwijl dit bij de concurrentie (Telenet) wel mogelijk is. Wat is de status hiervan? Wanneer mogen we deze functionaliteit verwacht
Vraag
•
Toestellen and instellingen
334
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Heb een vraag voor de techneuten onder ons. Naar aanleiding van een artikel in Androidplanet heb ik het volgende gewijzigd aan de instellingen van mijn modem (Orange): Nadat ik de webpagina van mijn modem geopend heb, heb ik via "lokaal netwerk"-"geavanceerde configuratie" - "DNS-instellingen
Vraag
•
346
1
0
0
Hoi, dus ik gebruik een lokale game streaming service en merk dat de snelheid gelimiteerd wordt tot de snelheid van mijn abonnement. Ik heb nog geen fiber dus dit is 150 mbps. Kan ik dit zelf verhogen of moet ik een router als bridge gebruiken? Bedankt
Vraag
•
468
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Donderdag 30/01/2025 een toestel met abonnement besteld (mobile intens, business), en het gevraagde gedeelte betaald. Netjes een bevestigingsmail ontvangen, en nadien complete radiostilte. Maandag 03/02 en dinsdag 04/02 gebeld, er is een dossier aangemaakt, maar verder geen enkele communicatie. Het
Vraag
•
649
4
0
0
Leuk ik heb 3 batches verdiend. Nu krijg ik alleen maar waardeloze cadeaus om uit te kiezen. Enige cadeau die ik wil is extra internet 🙄. Maar die optie staat er niet tussen. De opties die er staan moet ik gewoon niet hebben. Kan ik iets doen?
Vraag
•
Opties en diensten
430
5
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar advies over hoe ik mijn Orange-abonnement kan opzeggen nu ik niet meer in België woon. Het bellen naar het klantenservicenummer (5000) is erg duur vanuit het buitenland (2,4 euro per minuut), en wat het nog frustrerender maakt is de eindeloze wachtmuziek. Ik heb a
Vraag
•
Opties en diensten
657
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties