Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • OFFICIELE IPv6 INFO

Ik heb mijn modem geconfigureerd om IPv6 adressen te gebruiken maar ik krijg geen ipv6 toegang tot het internet. Dit heb ik moeten vernemen via niet officiele bronnen. Is er ergens informatie beschikbaar van orange zelf betreffende hun huidige IPv6 situatie?

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

861

1

0

• orange ipv6

Ik krijg IPv6 niet aan de praat... Ik ontvang mijn prefix delegatie en IPv6 DNS-servers van mijn ISP, maar ik kan geen IPv6-adressen bereiken op het internet. (SLAAC, DNS over TLS, routeradvertenties zijn in orde). Ik merk dat orange nog niet lang ipv6 heeft geimplementeerd, kan het zijn dat dit aan

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

935

2

0

• "Dit nummer is niet toegekend"

Als mensen naar mij bellen krijgen ze standaard de melding "dit nummer is niet toegekend". Ik krijg geen melding van de oproep. Omgekeerd kan ik hen wel bellen. Hoe los ik dit op? Het lijkt bij iedereen het geval te zijn, en ik heb dit vandaag opgemerkt.

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

3.5K

6

0

• Bad mobile internet

Hi, I recently moved to the Netherlands to an area where the mobile network is bad and cuts out multiple times an hour and switches between 3G and 4G, the interesting thing is that when I go back to Belgium my mobile internet remains bad in areas where it didn’t used to be a problem ever. This is pa

Vraag

• 

Mobiel internet

400

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Werk abonnement overzetten naar privé

Hallo, Ik was klant bij Orange en heb op het werk mij abonnement overgezet met behoud van mijn nummer. Echter werk ik er niet meer en wil ik een privé abonnement nemen ook met behoud van mijn nummer. Iemand enig idee welke stappen ik moet ondernemen? Bedankt!

Vraag

• 

Opties en diensten

1.4K

3

0

0

• Een technische storing op ons netwerk

Hallo, Gisterenavond hebben we helaas een technische storing ervaren op ons netwerk. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt! Onze teams werken hard om de situatie terug te herstellen. Mocht je nog steeds problemen ondervinden, raden we aan om de 'vliegtuigmodus' van je tele

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

3.4K

3

• Mobiel internet/netwerkdekking

Hoi allen Hopelijk kan iemand hier finaal uitstluitsel geven op mijn vraag want tegenwoordig is het niet meer makkelijk om een medewerker te spreken. Tot een halfjaar terug was ik altijd zeer tevreden van de netwerkdekking bij Orange. Altijd een goeie 4G dekking wat voor mij perfect volstaat. Het la

Vraag

• 

Mobiel internet

976

5

0

0

• Streamz

Wat betekent melding " helaas, deze video kan niet worden afgespeeld op uw toestel. (A2.2001.5001)" bij het bekijken van één bepaalde serie. Dit weekend geen probleem om te bekijken. Andere werken perfect 🤷‍♀️

Vraag

• 

Opties en diensten

444

1

0

0

• Orange app trekt op de ballen + kan niet inloggen + heractivatie technieker na laattijdig betalen

Eens je geen gsm meer hebt bij orange, en enkel nog internet + tv kun je niets meer doen! Zelfs niet inloggen, passwoord vergeten, itsme, niets werkt nog! Je moet zogezegd zetten dat je geen gsm nr heb bij hen en het internet nr invullen, deze is zogezegd 8 cijfers. Maar er staat gewoon geen easy-id

Vraag

• 

Opties en diensten

1.3K

5

0

0

• India roaming

Geachte, als ik de roaming kosten opvraag voor onze vakantie India zie ik onderaan gegevens nationaal tarief ? wil dat zeggen dat de mobiele data dan volgens ons belgisch tarief wordt gerekend ? alvast bedankt voor uw antwoord.

Vraag

• 

Mobiel internet

774

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen