Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange app trekt op de ballen + kan niet inloggen + heractivatie technieker na laattijdig betalen

Eens je geen gsm meer hebt bij orange, en enkel nog internet + tv kun je niets meer doen! Zelfs niet inloggen, passwoord vergeten, itsme, niets werkt nog! Je moet zogezegd zetten dat je geen gsm nr heb bij hen en het internet nr invullen, deze is zogezegd 8 cijfers. Maar er staat gewoon geen easy-id

Vraag

• 

Opties en diensten

1.3K

5

0

0

• India roaming

Geachte, als ik de roaming kosten opvraag voor onze vakantie India zie ik onderaan gegevens nationaal tarief ? wil dat zeggen dat de mobiele data dan volgens ons belgisch tarief wordt gerekend ? alvast bedankt voor uw antwoord.

Vraag

• 

Mobiel internet

774

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Phishing vals bericht voicemail

Hi Tribers & Orange Just checking, ik kreeg net een oproep van een onbekend Duits nummer (+49 178 4633616), ik heb niet opgenomen. Echter kreeg ik vlak daarna een sms dat ik een voicemail had en daarvoor nummer +32 495 95 00 12 moest bellen. Dom dat ik ben en uit automatisme heb ik het nummer aangek

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

3.2K

3

• Galaxy Watch 5 LTE

Hoi, Ik probeer mijn Galaxy watch te connecteren met mijn Esim, mijn Esim heb ik gisteren geactiveerd en deze werkt perfect op mijn GSM. Echter al ik dit probeer te koppelen via de Galaxy wear app krijg ik "Orange B doesn't offer mobile plans for your watch". Ondertussen heb ik naar de klantendienst

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

856

2

0

0

• Welke landen hebben 5g?

Vraag

• 

Mobiel internet

545

3

0

0

• 5G is sinds woensdag 19 juni niet meer stabiel...

5G werkt vanaf woensdag 19 juni niet meer stabiel. Dat heeft niets met individuele GSM's of locatie te maken. Op sommige momenten werkt het op geen enkele phone meer, op verschillende locaties. Vandaag 26 juni vanaf 9.30u werkt 5G ook weer niet meer. De phone staat op 5G maar het statussymbooltje to

Vraag

• 

Mobiel internet

798

1

0

0

• Gratis surftegoed

Ik kreeg van Orange gratis surftegoed. Ze hebben me gefeliciteerd toen ik het accepteerde en zouden een sms sturen wanneer het geactiveerd is. Dat is twee weken geleden. Die sms heb ik niet ontvangen. Het surftegoed ook niet. Wat zal ik doen? Andere provider zoeken of zou het nog in orde komen?

Vraag

• 

Mobiel internet

475

2

0

0

• 5G

Sinds enkele dagen werkt mijn 5g verbinding niet meer. samsung galaxy s21 SM G991B DS Android versie 14

Vraag

• 

Mobiel internet

383

2

0

0

• Mijn Producten: foutmelding

Hallo, ik krijg al geruime tijd (weken?) een foutmelding als ik naar de Mijn Producten pagina navigeer in de Klantenzone (https://e-services.orange.be/nl/subscriptions) Heeft er nog iemand last van toevallig?

Vraag

• 

Opties en diensten

522

2

0

0

• Zonder RRK

Kan iemand met zijn buitenlandse reispas een abonnement aanvragen?

Vraag

• 

Mobiel internet

514

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen