Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Bellen / sms / data werkt niet meer

Hallo, Ik merkte vrijdag op dat mijn data niet meer werkt, dus ik heb enkel internet als ik verbonden ben met wifi. Gisteren bleek dat ik ook niet meer kan bellen/ gebeld worden en dat sms'en ook niet meer werkt. Ik heb nog veel data en belminuten over, dus daar ligt het niet aan. Enig idee hoe ik d

Vraag

• 

Mobiel internet

2.2K

6

0

• Tv kijken op tablet

Hoi, sinds kort herhaald de reclame zich steeds tijdens het tv kijken op de tablet … het blijft hangen. ik heb de app al afgesloten en terug gezet maar het probleem blijft. nog iemand die voor en of iemand een oplossing?

Vraag

• 

Opties en diensten

1K

1

0

0

• Waar kan je een klacht melden?

Ik heb een erg onaangename ervaring in een Orange winkel achter de rug vandaag + een vrij helse tocht doorheen de supportkanalen. Maar ik kan dit nergens melden of registreren? Ben een maand klant met mijn gsm abonnement en die van het hele gezin, en ik begin al spijt te krijgen. Ik heb vandaag op 1

Vraag

• 

Mobiel internet

3K

4

0

• Nieuwe sim

" Online in je Klantenzone. Je kan je nieuwe simkaart erg gemakkelijk en in enkele kliks bestellen in de tab "Mijn toestellen". Je ontvangt je nieuwe kaart binnen enkele werkdagen met de post. Vervolgens kan je hem meteen online activeren in je Klantenzone. Deze dienst is volledig gratis." Waar dan

Vraag

• 

Opties en diensten

492

2

0

0

• Promotie Orange

Heeft er iemand al eens nagedacht over het promotiefilmpje ivm met Google apparaten op de tv? Elke keer als die promotie draait en ze zeggen: “ ok Google, lichten aan” beginnen al mijn lampen te branden. Denken ze daar niet aan dat er mensen zijn, die een Google Home in huis hebbe

Vraag

• 

Opties en diensten

934

4

0

• Best Distinations Plus optie - onvoldoende GB

De Best Destinations Plus opties zijn beperkt tot 1GB per maand (of per 40 dagen). Wat doe je als je gedurende een maand meer nodig hebt in bestemmingen die onder Best Destinations vallen ? Voor 1 maand is 1GB niet echt veel. Is het mogelijk meerdere pakketen tegelijk aan te schaffen (en zo bvb je q

Vraag

• 

Mobiel internet

765

1

0

0

• zeer slechte connectie op 4G

Goede dag. Ik heb sinds kort (week-2weken) een zeer slechte connectie van 4G in mijn thuis omgeving. Heb dit voordien nog nooit ervaren nu vraag ik me af of er nog meer mensen zijn met dit probleem regio Limburg Belgie. Toestel: iphone 12 pro max Hier onder wat ik al gedaan heb om mijn connectie bet

Vraag

• 

Mobiel internet

458

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Best destinations Plus Pass optie 20 euro

Ik heb een abonnement via het werk, Shape Intense. Nu wil ik graag de optie Best destinations Plus Pass 1 GB voor 20 euro aankopen. Maar ik krijg die optie niet te zien. Als ik het opzoek, lukt het me ook niet om dit te activeren. Ik krijg wel de optie Traveller Pas te zien 500 MB voor 30 euro. Weet

Vraag

• 

Mobiel internet

516

1

0

0

• Waar kan ik mijn aankoopfactuur van mijn gsm vinden

Ik heb mijn gsm online besteld en aan gekocht maar ik vind nergen mijn aankoopfactuur terug en ik zou die nodig hebben

Vraag

• 

Opties en diensten

898

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Simlock

Hallo, Heb Samsung S10 en A50, beide aangekocht in België. Is mij niet duidelijk of ik de simlock moet laten vrijmaken (hoe/waar; bij Orange ? en/of door Samsung ?) om beide toestellen te kunnen gebruiken met een lokale data SIM kaart in Thailand ? Is simlock toestel specifiek ? Alvast bedankt bij v

Vraag

• 

Mobiel internet

740

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen