Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenIk heb regelmatig buiten abonnement verbruik, dit is meestal 0,24 maar ik zou niet weten vanwaar dat steeds komt?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
558
3
0
0
Ik vroeg me af of iemand weet hoe je de Surf Extra Card moet gebruiken op de nieuwe iPad Pro, die alleen eSIM is?
Vraag
•
Mobiel internet
1.2K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Er blijft een « 1 » staan bij de Orange app. Ik zou dus een openstaande melding moeten hebben in de app maar ik kan het niet vinden.
Vraag
•
Opties en diensten
651
1
0
Elke keer ik een 0904 nummer bel lukt dit niet en het is vroeger wel gelukt , het is voor een aankoop pay safe kaart via dundle
Vraag
•
Opties en diensten
926
2
0
0
ik heb een nieuw gsm-nummer gekregen in een Orange shop maar geen nieuwe SIM-kaart. Het nieuwe telefoonnummer is actief ik kan ermee bellen, gebeld worden enz. maar als ik een bericht verstuur verschijnt nog steeds mijn oud telefoonnummer in het bericht. De hulplijn van Orange heeft mij aangeraden o
Vraag
•
Toestellen and instellingen
812
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik heb sinds enkele jaren een abonement en heb nu wegens omstandigheden een extra prepaid kaart aangeschaft. Kan ik beide in één apparaat of in één klantenzone beheren. Als dat niet kan, kan ik enkel werken met via een extra klantenzone want een extra myorange lijkt mij niet mogelijk?
Vraag
•
Opties en diensten
645
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik krijg al jaren de optie Visual Voicemail voor iPhone niet aan de praat. De eerste jaren dacht ik dat het mogelijks aan mijn iPhone 8 kon liggen, maar sinds dit jaar heb ik een iPhone 14 Pro. Dat zou dus geen probleem mogen geven. Ik heb al verschillende malen de optie VVM voor iPhone geactiveerd
Vraag
•
Opties en diensten
2K
5
0
0
Hoi Heb een Samsung A54 Soms wanneer ik mijn huis verlaat heb ik geen mobiele verbinding. Ik los dit op door 10 sec de vliegtuigmodus aan te zetten , waarna ik opnieuw 4G heb. De laatste tijd gebeurt dit vaak, wat vervelend is natuurlijk. Ligt dit aan mijn toestel? Aan een app? Aan Orange? Groetjes
Vraag
•
Mobiel internet
538
1
0
Hallo, ik kan geen sms’en versturen naar “betalende” nummers, om bijvoorbeeld te stemmen. (De 4 nummerige nummers). ik heb al de opties in mijn abonnement opties beheren en multimedia blokkeren uit staan. Ik snap niet wat er nog fout loopt. kan iemand me helpen? groetkes Rianne
Vraag
•
Opties en diensten
392
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ben verdomme al meer dan een uur bezig om de livestream op sporza te volgen van de croky cup maar niks werkt en dat met een trio extreme pakket , pure schande ! Collega van me met een standaard proximus abo naast me heeft perfecte verbinding !!! Beschamend voor orange !!!
Vraag
•
Mobiel internet
1.7K
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties