Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Aanbieding Luminus via Orange

Dag allemaal, Gisteren kreeg ik een vreemde telefoon, zogezegd vanuit Orange, die met een aanbieding kwamen omdat ze sinds kort samen zouden werken met Luminus. Ik ben daarop meteen achterdochtig geworden. Mede door de zeer agressieve manier van communiceren van de man aan de andere kant van de lijn

Vraag

• 

Opties en diensten

2.7K

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

20GB extra opgebruikt en in rode letters in de App

Mijn GO Intense heeft normaal 80GB + 20GB extra, maar alle data in de App worden afgetrokken van de 20GB extra surfvolume - nu 19,61GB verbruikt staat er - terwijl bij surfvolume 80GB staat: 0GB verbruikt volgens de MyOrange App. De 20GB staat nu met een rode cirkel er rond. Ik ben er niet gerust op

Vraag

• 

Mobiel internet

1K

2

0

0

eSIM voor iPad

Hallo, Apple heeft zojuist nieuwe iPads voorgesteld. Deze beschikken niet meer over een simkaart slot, dus eSIM is de enige mogelijke optie. Volgens de klantendienst kan je de Surf Extra Card van orange niet gebruiken met eSIM. Wat is nu de oplossing van orange om de nieuwe iPad van data te voorzien

Vraag

• 

Mobiel internet

1.5K

2

0

0

• voWIFI iphone 14 promax

Iemand met de gouden tip/oplossing. Sinds ik klant ben met mijn vaste diensten bij Orange, wil men iphone 14 promax NIET verbinden met het voWIFI netwerk van Orange (orange B wifi) bij mij thuis. het rare is dat onze andere Iphone (14) zonder problemen dit wel doet. Als ik met mijn iphone 14promax o

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

345

0

0

0

Flybox met Go Extreme werkt niet in buitenland

Op aanraden van iemand hier, verving ik het 150GB Flybox kaartje door eentje van 300GB, om thuis TV te kunnen kijken als de Proximus vaste lijn voor de zoveelste keer niet werkt. We zijn nu met de camper in het buitenland en de Flybox detecteert wel een GSM signaal maar het LEDje blijft rood. Conclu

Vraag

• 

Mobiel internet

4.5K

4

0

• Compensatie

Als ze de belofte van binnen de 48h verzenden niet kunnen waarmaken, krijgen we daar dan een compensatie voor in de plaats? Vind het anders wel niet eerlijk. Bestellen online om, naar hun eigen zeggen, sneller een nieuwe Phone te hebben.... De 48h zijn ondertussen al ver overschreden.

Vraag

• 

Opties en diensten

997

2

0

0

• Sociaal internetaanbod

Ik heb daarnet contact gehad met de klantendienst van Orange over het sociaal internetaanbod waarvoor ik sinds kort spijtig genoeg in aanmerking kom. Ze hebben mij verteld dat ze het niet meer aanbieden en toch staat het op hun website. Ik vind dit zeer misleidend en zeer spijtig dat ik na jarenlang

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1K

1

0

0

• Orange aankopen

Wist je dat je aankopen kan uitzetten og limiet opzetten heel hamdig als je kindjes hebt sie graag op je gsm spelletjes spelen om zo ongewenste aankopen te hebben

Vraag

• 

Mobiel internet

366

1

0

0

Nieuw telefoonnummer aanvragen voor gsm Nokia 220

Hello, Mijn telefoonnummer van mijn gsm Nokia 220 is geblokkeerd omdat ik te laat de vereiste jaarlijkse oplading op het einde van het jaar in de maand december heb uitgevoerd. Ik moet een nieuw telefoonnummer aanvragen volgens de winkelbediende van de Orange filiaal in Lokeren. Omdat het reeds 5 ma

Vraag

• 

Opties en diensten

888

2

0

0

• Hey, ik ben actief op de achtergrond!!!

Ik krijg bovenstaande melding minstens elke maand te zien. Het was duidelijk niet bedoeld om aan de gebruiker te tonen, "Hey, ik ben actief op de achtergrond!!!" lijkt een tekstbericht van een softwareontwikkelaar. Kan dit aub gefixt worden, ben de spam van die melding meer dan zat... Dit betreft de

Vraag

• 

Mobiel internet

1.2K

3

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Totaal aantal leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen