Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenIk heb sinds vanmiddag geen mobiele internet meet op mijn gsm. Is er misschien storing?
Vraag
•
Mobiel internet
713
3
0
0
Hallo Wat is de geldigheidsduur van een herlaadticket uit de supermarkt? Op het ticket zelf staat hierover niets vermeld. Zie foto van het betreffende ticket. Alvast dank. Combien de temps reste un code de recharge sur un ticket de caisse (Delhaize) valable? Rien ne se trouve sur le ticket de caisse
Vraag
•
Opties en diensten
1.1K
1
0
0
Révélation (Surlignez pour lire) Appsland sl telkens 4.99 euro voor minstens 50 euro opgelicht. Hoe gemakkelijk kunnen ze je oplichten via orange. Mijn instellingen qua blokkering zijn in orde.
Vraag
•
Tarieven en verbruik
9K
5
0
0
Hoi allemaal Ik irriteerde mij aan het feit dat ik niet meer aan het beheerdersinterface van mijn modem kon. Ondanks dat Orange zelf al zei dat het beheerdersinterface uitgeschakeld zou worden in bridge modus, ben ik blijven zoeken, en hoera, je kan toch aan het beheerdersinterface op het IP 192.168
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
1.6K
2
0
Hallo allemaal, Eerste maal op Tribe dus hopelijk doe ik het juist. Maar ik vroeg me af of jullie advies kunnen geven voor mijn dochter (10j). Ze mag van ons een gsm maar we weten niet goed hoe we dit best aanpakken. Belangrijk voor ons dat ze haar eigen nummer heeft, dat ze kan bellen indien nodig
Vraag
•
Opties en diensten
2K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Goedemorgen. deze nacht is men wifi booster op de slaapkamer beginnen geel knipperen. Na een kleine 2 uur was dit weer gedaan. De booster is rechtstreeks met de modem verbonden via ethernet cat 5e. de wifi is blijven werken. wijst dit op een update?
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
2.4K
3
0
Mijn houder waarmee ik mijn modem2 aan de muur hing is stuk, een nieuwe is nergens te vinden, de klantenservice kan niets doen. Ik heb dan geprobeerd om een winkel te bellen maar daar neemt niemand de telefoon op,
Vraag
•
Toestellen and instellingen
1K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Heb een 300gb abo (go extreme) en vraag me af of orange mogelijk van plan is een abo met meer data op de markt te brengen. We wonen afgelegen, proximus vaste lijn valt bijna dagelijks weg en geeft maximaal 22 Mbps als 't wel werkt. Onze router met de go extreme geeft veel beter internet maar is bepe
Vraag
•
Opties en diensten
2.3K
3
0
0
Zit een overzet te doen van Xr naar 15. Ben al moeten teruggaan wegens foutmelding op de 15 voor de esim over te zetten. Nu blijft die na het scannen van de QR code hangen op “activeren”. update tijdens schrijven: nu is het toch geactiveerd maar pakt ie geen service? (orange is uitgeschakeld op Xr)
Vraag
•
Mobiel internet
628
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik was vandaag op een legerbasis en ik had geen mobiel internet. Ik kon echter wel bellen zonder probleem. Gsm herstart maar hielp niet. Ineens werkte het internet terug toen ik naar de uitgang liep. Zou dit een storing geweest zijn, mijn gsm die kuren had of een doelbewuste handeling van defensie?
Vraag
•
Mobiel internet
677
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties