Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • 3G

Hallo, Op de website staat dat wij in januari in de regio Wetteren 3G uitzetten Weet iemand of dat werkelijk reeds gebeurd is.

Vraag

• 

Mobiel internet

578

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Mobiele data

Wij hebben 1 abo orange 300 gb (via een router) en 1 abo orange 80 gb (in deze gsm). Geen Telenet in de straat, onze vaste lijn van Proximus geeft maximaal 22 Mbps (ditto bij de buren, einde van de lijn..) en valt bijna dagelijks helemaal uit. Spijtig genoeg is er geen mobile abo van meer dan 300 gb

Vraag

• 

Mobiel internet

600

1

0

0

• Orange blokkeert zonder enige notificatie abonnement

Hallo, Gisteren had ik een hele nare ervaring met Orange. Naar aanleiding van een niet tijdig betaalde factuur zette Orange mijn abonnement stop, zonder enige herinnering of notificatie. Toen niemand van mijn gezin nog kon bellen keek ik op mijn My Orange app en zag ik dat mijn sim geblokkeerd was.

Vraag

• 

Mobiel internet

1.5K

3

0

0

• Playstation Portal not connecting to mobile hotspot

Ik wil de mobiele hotspot gebruiken om te spelen, maar het lijkt erop dat hij geen verbinding kan maken en ik heb alles geprobeerd om het te verhelpen. Het lijkt erop dat dit probleem zich voordeed toen ik overstapte naar Orange als provider.

Vraag

• 

Mobiel internet

1K

2

0

• Installatiekosten €149 voor internet+TV? Nergens online vermeld bij online selectie Internet + TV

Ik wou net mijn vriendin overschakelen van Telenet en Orange Start Fiber + complete TV nemen, op de site stond de prijs van €68 totaal + €59 opstartkosten. Zopas belde een vertegenwoordiger en die zei €149 installatiekosten ?! Waarom kwam dit dan niet op de website bij het selecteren en wel de €59 ?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.9K

2

0

0

• Bellen buitenland niet mogelijk

Ik zit in Brazilië en krijg een sms dat mijn visakaart geblokkeerd is om te deblokkeren dien ik een nummer te bellen. Helaas kan ik geen enkele oproep doen ! HELP

Vraag

• 

Opties en diensten

611

2

0

0

• Heb je problemen met de My Orange app?

Hallo allemaal, Heb je problemen om via je iPhone toegang te krijgen tot je profiel in de My Orange app? Hier is een kleine tip voor als je de foutmelding "deze functionaliteit is momenteel niet beschikbaar" krijgt 😉. - Ga naar instellingen - Reset de sessie - De melding "De simkaart is gewijzigd?"

Vraag

• 

Opties en diensten

579

0

0

Heractivatie nummer

Na laatste herinnering gisteren factuur betaald, vandaag op de rekening van Orange, hiervan bewijs gestuurd naar twee e-mailadressen waarvan ik niet eens weet of ze bestaan: businesssupport@orange.be en support@orange.be. Mijn nummer is gedeactiveerd en ik kan dus ook niet bellen, aangezien ik zelfs

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

970

2

0

0

4g Op

Mijn dochter haar mobiel internet is op wanneer kan zij hier opnieuw gebruik van maken

Vraag

• 

Mobiel internet

809

2

0

• Tv

Na 4 weken en evenveel telefoontjes en evenveel beloftes nog steeds geen tv box !!! Ondertussen 2 dossiers opgemaakt en raar maar waar.... geen tv box. Hoe moeilijk kan het zijn ?? Na 17 jaar klant te zijn ben ik nu op het punt om gewoon abonnement op te zeggen , misschien zal het bij een andere pro

Vraag

• 

Opties en diensten

458

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen