Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Problemen met factuur

Ik ben vorige maand overgeschakeld naar Orange, en ik begin stilaan gefrustreerd te worden door de, met alle respect, onkunde van de klantenservice. Ik had Giga Fiber + MyComfortservice aangevraagd (all-in fiber dus) als deel van een love-pakket met ook TV en 2 GSM-abonnementen. De normale prijs voo

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

955

2

0

• Zoek mijn iphone

Sinds de overgang naar Orange als mobiele provider werkt de zoekfunctie 'zoek mijn iphone' nog maar slechts sporadisch. Ergens een specifieke instelling nodig?

Vraag

• 

Mobiel internet

598

1

0

0

• Verbruik meerdere accounts opvolgen

Als nieuwe klant vind ik geen mogelijkheid om het mobiele verbruik bij meerdere toestellen op te volgen in één centrale account. Slechts één nummer lukt, bij de andere volgt een foutmelding "iets fout gegaan". Ik log in via pc (heb zelf geen toegang tot de app, want zelf geen orange abonnement). Hoe

Vraag

• 

Mobiel internet

935

1

0

0

Abbonement - Reactivatie

Goedemiddag ik heb zo juist mijn achterstallige kosten betaalt van mijn abonnement en vroeg me af wanneer dat ik weer aangesloten zou zijn

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

709

1

0

0

Per ongeluk fysieke sim omgezet naar esim? en verwijderd

Ik was aan het kijken voor esim op mijn gsm, en probeerde via de orange app te zien hoe dat dat werkt. Toen ik klikte op esim toevoegen ofzoiets bleef het maar laden... dus ik sluitte de app. Toen merkte ik even later dat ik geen berichten meer kreeg, en kreeg foutmeldingen zoals verkeerde tijd en d

Vraag

• 

Opties en diensten

2.9K

5

0

0

• Flybox DNS-server reageert niet

Ik maak verbinding met het internet via een FlyBox. Heel regelmatig valt de verbinding weg en krijg ik "DNS-server reageert niet". Hoe kan ik dat oplossen?

Vraag

• 

Mobiel internet

924

4

0

0

Herlading

Hallo Ik heb gisteravond mijn Tempo Giga kaart herladen, maar ik heb gezien dat mijn data is niet gekomen. Ik wacht als sinds 21u op mijn data en tot nu toe is niks binnengekomen. Iemand die kan helpen? (Hieronder een bewijsstukje van mijn herlading)

Vraag

• 

Mobiel internet

730

2

0

• Dataconnectie in Noorwegen

Hoi, Binnen 3tal weken zit ik terug een week in Noorwegen (Stavanger). Elke keer heb ik al troubles gehad met mijn abonnement, m.n. met datagebruik. Bellen lukt perfect, maar er komt geen enkele bit data binnen. In een land waar veel gedigitaliseerd is (openbaar vervoer, aansluitingen, ferry, weg vi

Vraag

• 

Mobiel internet

573

2

0

0

• Twee kaarten inloggen op app

Ik heb twee orange simkaarten in mijn gsm. Ik zou graag op de Orange app mij kunnen inloggen voor beide kaarten om mijn facturen en andere diensten te checken. Ik kan mij enkel inloggen met een gsmnummer en ik kan noch afmelden of aanmelden met een ander nummer. Is hier een oplossing voor? Bedankt

Vraag

• 

Opties en diensten

482

2

0

0

4g in het buitenland

zijn er mogelijkheden om 4g te hebben buuten europa bv. 5g aan een schappelijke prijs?

Vraag

• 

Mobiel internet

430

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen