Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHallo, Ik probeer sinds een goede anderhalve week klant te worden bij Orange voor een mobiel abonnement, met behoud van mijn nummer bij mijn huidige provider. Het registreren ging vlot, 1 dag later had ik de SIM-kaart al ontvangen. Diezelfde dinsdagavond via de website de SIM-kaart geactiveerd. Er k
Vraag
•
Mobiel internet
1.3K
1
0
0
Goeiedag, Ik heb 28/02 een nieuwe telefoon besteld. Deze zou binnen de 48uur aankomen. Ze veranderen mijn abonnement maar van de telefoon hoor ik niets. Ik bel, ik probeer online contact op te nemen, niets. Geen antwoord. Vandaag veranderen ze zonder toestemming mijn abonnement opnieuw en van de tel
Vraag
•
Opties en diensten
296
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik hoor de ander niet bij het bellen en omgekeerd. Ik heb mijn sim-kaart al eens verwisseld naar een ander toestel en dan lukt dit wel. Ook Via WhatsApp bellen is geen probleem.Mijn toestel is een iPhone XS Max. Weet iemand hoe dit op te lossen?
Vraag
•
Opties en diensten
1.4K
2
0
0
Ik ben op reis mijn sim kaart vergeten en zou graag een e sim installeren, maar zonder de sim in mijn toestel kan ik niet in my orange. Kan ik best een nieuwe sim halen of toch makkelijker de e sim? mvg
Vraag
•
Mobiel internet
1.1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, geen van de contactnummers bij orange zijn bereikbaar: 5000 en 02/745 95 00 Wij hebben geen Orange wifi meer, Proximus werkt wel nog. De decoder wil niet meer opstarten: het lichtje blijft groen + melding dat decoder niet aanstaat. Misschien heeft dit iets te maken met de wifi connectie die w
Vraag
•
Mobiel internet
1.3K
3
0
Graag had ik te weten gekomen of Orange het sociaal tarief automatisch toepast. Indien dit niet zo is, hoe vraag ik dit aan? Alvast vriendelijke dank Sdstefke 😉
Vraag
•
Tarieven en verbruik
3.2K
2
0
Dag allen, heb recent een bericht gekregen dat ik een Xbox series S kan gaan halen voor 49€. Ik ben bij een orange-shop geweest om het na te vragen. Ze zeiden “ja je kan het krijgen maar je moet maandelijks 25€ betalen” dit lijkt mij niet logisch want wat die mens zei is gedeeltelijk juist. Ik kan d
Vraag
•
Opties en diensten
1.1K
1
0
0
I reloaded 15 € to prepaid, but I only got internet data, the balance didn't increase. I reloaded twice before, and I got both data and balance. I didn't understand why this time was different. Is something changed or did I do something wrong?
Vraag
•
Mobiel internet
315
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn dochter haar GSM werd gestolen. Gisteren gingen we langs in de Orange shop waar ze meteen een nieuwe SIMkaart kreeg voor haar bestaande nummer. De SIM zou gisterenavond tussen 19u en 20u ten laatste geactiveerd moeten zijn na heropstarten van het toestel. Een dag later is de SIM nog steeds niet
Vraag
•
Opties en diensten
827
3
0
0
Hallo, Op de website staat dat wij in januari in de regio Wetteren 3G uitzetten Weet iemand of dat werkelijk reeds gebeurd is.
Vraag
•
Mobiel internet
578
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties