Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
goede middag, wij zijn nieuwe klant internet en tv bij orange sinds begin januari. wij hebben gekozen voor deze bundel om rusteloos te kunnen surfen en tv kijken terwijl dat de kinderen aan het gamen zijn of streamen. nu vroeg ik mij even af, na verschillende metingen komen wij aan max 420 Mb downlo
Vraag
•
Tarieven en verbruik
2.7K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Dag allen, Ik twijfel om over te stappen van Telenet naar orange. Wat me nog tegenhoudt is 1) is de service hier dan beter (misschien afhankelijk van wie je het vraagt) 2) kan ik ook via mail/chat de klantendienst bereiken bij vragen/problemen? Ik zie enkel een telefoonnummer en dit kanaal hier (met
Vraag
•
Opties en diensten
1.8K
3
0
0
Afhankelijk van land tot land heb ik enkel Edge geen 4G, mijn colega staat naast me zelfde abonement ontvangt wel 4G. toestel Huawei Mate 20 pro mogelijke reden?
Vraag
•
Mobiel internet
633
2
0
0
Op 18 december 2023 heb ik een voicemail bericht ontvangen. Ik heb dit bericht beluisterd en helaas ook gewist. Is er een mogelijkheid om dit bericht nog terug te halen op de één of andere manier ?
Vraag
•
Toestellen and instellingen
777
2
0
0
Wijzigingen van het contract, aanpassingen van abonnementen, techniekers die langskomen, ... Alles wat veranderingen met zich meebrengt omtrent betalingen en kosten, gelieve goed je maandelijkse facturen te controleren dat je niet onterecht betaald. Zo stonden er 2 techniekers voor mijn deur op verk
Vraag
•
Opties en diensten
1.3K
3
0
0
Hallo, Ik verblijf momenteel in het buitenland en heb hier een nieuwe samsung tablet gekocht. Ik probeer de orange tv app te installeren maar dit lukt niet zonder code van mijn tv thuis. Is er een andere manier? Heb de inloggevens van orange bij me.
Vraag
•
1.5K
2
0
0
Waarom krijg ik Franstalige teksten in mijn app? Ik ben Vlaming, woon in Vlaanderen, spreek Nederlands en toch krijg ik Franstalige teksten die ik niet versta. Ik wens in mijn eigen taal aangesproken te worden. Ik betaal genoeg en al lang abonnementskosten.
Vraag
•
Mobiel internet
706
3
0
Hoe komt het dat mijn geluid van androidbox zoveel stiller is dan mijn tv? Ik moet het geluid van mijn tv op 50 zetten als ik de androidbox gebruik. Als ik dan terugschakel naar de tv schrik ik me elke keer dat het geluid zo hard staat. Is hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Vraag
•
587
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn betaling via orange voor mijn maandelijks Google Play abonnement is plots geweigerd. Waarom?
Vraag
•
Opties en diensten
1.5K
4
0
0
Ik heb de modem/router Orange ingesteld in bridged modus, en die op zijn beurt verbonden met de WAN poort van een TP-Link router. Ik wil de GUI benaderen van de modem/router Orange benaderen. Dit lukt me niet meer. Ping naar 192.168.0.1 geeft een request time out Wat moet ik precies instellen? Ik be
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
2.4K
3
0
0
Totaal aantal leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Totaal aantal posts