Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange Thank you kado

Ik heb een kado gekregen van orange en wil dit kado doen aan mijn zoon. Telkens krijg ik een foutmelding als ik zijn nummer aanduid als begunstigde. Volgens orange messenger zou dit een miscommunicatie zijn en kun je een gekregen kado niet meer doorgeven. Nog mensen met dit probleem?

Vraag

• 

Opties en diensten

1.1K

1

0

0

• Kan niet meer met Orange betalen in de Playstation store

Ik kan sinds vrijdag niet meer betalen met orange in de playstation store... Op ander platforms kan ik wel nog gewoon betalen... In de store bij het afrekenen geeft het een "ongeidentifeerd probleem" aan. Iemand dit ook al gehad?

Vraag

• 

Opties en diensten

1.2K

1

0

0

• 3G nog steeds actief

goede middag Volgens de Orange site zou in de eerste maanden van dit jaar 3g gestopt worden in Wetteren Vandaag had ik overal in deze regio nog 3G is dit normaal ?

Vraag

• 

Mobiel internet

589

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

activatie met behoud van nummer

Ik wil de overstap van scarlet naar orange maken. dus op 24 februari 2024 vraag ik via internet een nieuw abonnement met behoud van nummer aan bij orange. De simkaart ontvang ik 2 dagen later, maar de activatie lukt tot op heden niet. ik bel bijna dagelijks naar de helpdesk van orange daar zeggen ze

Vraag

• 

Mobiel internet

698

2

0

0

• Geen internet meer op mijn gsm als ik buiten kom sins vandaag

Hey, ik weet niet wat er aan de hand is maar sinds,vandaag heb ik geen internet meer op mijn gsm als ik buiten kom. Ik heb mijn instellingen al nagekeken, alles staat correct. Heeft nog iemand dit voor vandaag? Grtjs, Veerle

Vraag

• 

Mobiel internet

1.2K

3

0

0

• Mobiel netwerk in Zweden

Hey, Ik ben gisteren avond in Zweden toegekomen en heb ondervonden dat mijn 4g niet werkt. Ik heb volgende oplossingen al geprobeerd en ben hopeloos: - roaming uit en weer aan gezet - gsm heropgestart - mijn data gechecked in de orange app - een ander netwerk manueel gekozen - gebeld naar orange Ik

Vraag

• 

Mobiel internet

1.7K

3

0

0

• prepaid

Hallo, ik heb twee abonnementen bij Orange en 1 prepaid kaart dat ik gebruik voor een seniorenalarm. Nu kan ik de prepaid nummer niet toevoegen aan mijn app om het verbruik mee op te volgen. Is er een manier om deze ook toe te voegen in de app Alvast bedankt

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

430

1

0

0

• Telefoongesprek stopt na 30 minuten

Sinds kort wordt een inkomende oproep na exact 30 minuten verbroken. Wanneer ik zelf bel, heb ik dit niet. Hoe komt dit? Ergens een instelling die ik kan wijzigen of iets wat door orange doorgevoerd werd? Nog nooit eerder dit probleem ervaren, is pas sinds vorige week.

Vraag

• 

615

2

0

0

• De recyclingweken!

Ugh iedereen! Van 11 tot 24 maart krijg €20 extra bij aankoop van een refurbished iPhone. Breng je GSM terug en krijg 20€ extra bovenop de retourprijs 😊 Samen geven we onze telefoons een tweede leven! Door je oude gsm’s te recycleren draag je zorg voor de planeet. Per telefoon die we terugnemen of

Vraag

• 

560

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Terugsturen modem en digicorder boete

Hallo,. Wij hebben onze modem en digicorder teruggestuurd na eindeloos te wachten op de barcode. Nu ondertussen daar een extra boete van 260€ voor gekregen,dat ze nadien terug gebracht hebben naar -200€ Dus nog 60€ te betalen,nu mijn vraag is waarom nog 60€ te betalen. Alles is compleet en netjes te

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.1K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen