Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • 5G dekking komt niet overeen met dekkingskaart

Hallo, Zoals de titel al laat vermoeden stel ik mij vragen over de dekkingskaart. https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-netwerk/dekkingskaart Wanneer ik de kaart bekijk in mijn regio dan zou ik toch vlot 5G moeten kunnen hebben. Binnen zou het dan weer niet mogelijk zijn. Heb al meerder

Vraag

• 

Mobiel internet

2.4K

5

0

0

• Wifi-bellen van buiten Europa?

Ik ben momenteel in de Verenigde Staten, in een afgelegen gebied waar geen GSM signaal beschikbaar is. Ik heb echter een zeer goede Wifi verbinding. Hoe kan ik met mijn Belgisch Orange nummer bellen? Dat is waar WiFi bellen voor bedoeld is maar blijkbaar heeft Orange het afgezet voor gebruik buiten

Vraag

• 

Opties en diensten

1.1K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Roaming Egypte

Hey, Ik zit op dit moment in Egypte en om 100% zeker te zijn dat ik nooit roaming hier gebruik zet ik telkens mijn sim kaart in een toestel dat geen 4g heeft maar waar ik wel kan op gebeld worden indien dringend en waarop ik sms'en kan ontvangen. Nu krijg ik ineens een sms op die gsm dat ik dus roam

Vraag

• 

Mobiel internet

1K

1

0

Abonnement

Beste Ik heb problemen met abonnement kan niks doen bellen sms gaat niet er is 1 open factuur nog kan deze opgelost worden mvg Nancy Boderé

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

554

1

0

0

• Roaming turkije

Ik ben net aangekomen in Turkije en we zijn nog maar een half uur in het land of mijn zonen en vrouw krijgen een bericht dat ze hun data hebben overschreden. Nochtans hadden we nog geen tijd voor verbruik. Zit Turkije niet in de EU? En zit hún mobiele verbruik daar niet bij?? Iemand ervaring mee???

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

2K

5

0

Esim installatie op Smartwatch Galaxy 5 Pro gekoppeld aan een Samsung Galaxy S23

Situatie : 1x Smartwatch Galaxy 5 pro (wordt ondersteund volgens info Orange website) 1x Samsung S23 (wordt ondersteund volgens info Orange website) 1x nieuwe geactiveerde maar nog ongebruikte Orange Hello Fysieke Simkaart Historiek : 27/3/2024 Gebeld met 5000 helpdesk (medewerker X) met vraag of Es

Vraag

• 

Mobiel internet

5.2K

7

0

• Constant verbruik buiten bundel...

Hallo, Ik heb, via mijn Orange app, verbruik buiten bundel uitgezet (Travel Data Control op 0€, Multimedia Purchases barring en Block calls to premium numbers). Ondanks al deze maatregelen krijg ik nog (bijna maandelijks) het bericht dat ik buiten bundel gebruikt heb. Het gaat telkens over kleine be

Vraag

• 

Mobiel internet

566

1

0

0

• Problemen met bellen

Hoi, Ik heb sinds kort problemen als ik probeer te bellen. Wanneer ik probeer te bellen naar 1 van mijn contacten krijgt mijn gsm soms niet de kans om over te gaan en komt er direct "gesprek beëindigd" op mijn scherm. In dit geval kan bvb mijn vriend mij ook niet bereiken en komt direct op mijn antw

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

1.2K

2

0

• Activatie SIM

Beste, Ik heb vorige week een nieuwe simkaart gekregen van Orange aangezien ik overgeschakeld ben. Ik heb deze vorige zaterdag geactiveerd maar tot op heden nog steeds geen GSM ontvangst of 4G. Ik kan ook de klantendienst niet bellen aangezien ik geen bereik heb en er is geen shop in mijn omgeving.

Vraag

• 

Mobiel internet

646

2

0

0

• Storing: Mobiele internet werkt niet meer, werkt wel bij Hey Telecom

Sinds 18u30 komen er via de Allestoringen website erg veel meldingen binnen. (zie screenshot hieronder) Het mobiele internet werkt al enkele uren niet meer. Ik heb dit zelf ook getest, en het werkt inderdaad niet meer op toestellen met Orange simkaarten. Maar wat blijkt nu, op GSM's met een Hey Tele

Vraag

• 

Mobiel internet

2.9K

8

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen