Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hallo. Vroeger kon ik via mijn klantenzone een lege simkaart bestellen ( als reserve simkaart) voor mijn nummer , was heel makkelijk , maar nu zie ik die optie niet meer staan in men klantenzone? Volgens website & facebook messenger zeggen ze dat dit wel kan , is deze optie op andere plaats gezet? G
Vraag
•
Opties en diensten
3.2K
3
0
Hey community, Interessant artikel gevonden van De Inspecteur! Dit wou ik toch even delen met jullie. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/13/niet-genoeg-tijd-om-op-te-nemen-zo-laat-je-je-telefoon-langer-r/ Fijne dag nog!
Vraag
•
Opties en diensten
1.2K
2
0
0
Wij hebben sinds 3 dagen geleden geen internet meer. Alleen het powerlampje brandt op de modem. (Zie foto). Eergisteren hebben we naar de technische dienst gebeld maar deze kunnen pas vanaf 21 augustus komen, terwijl ik midden in mijn examens zit en het internet echt nodig heb.. we hebben alles gepr
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
1.4K
5
0
Ik heb sinds zondag esim aangevraagd sinds dien werkt mijn 4G niet meer, maandag naar de orange shop geweest… terug fysieke simkaart gekregen, maar mijn 4G werkt nog steeds niet. Al ondertussen 2 e-mails gestuurd. Het ging bekeken worden maar ondertussen nog altijd niets aan gebeurd. Zeer teleurgest
Vraag
•
Mobiel internet
997
3
0
Sinds een tweetal weken hebben wij wat problemen met onze internetverbinding. Hoewel we steeds verbonden blijven met het WIFI-signaal (dus alle streepjes vol), valt het internet zowat elke 10 minuten weg, dit gedurende 30 seconden. Daarna wordt de verbinding hersteld. Na contactopname met Orange heb
Vraag
•
Toestellen and instellingen
3.8K
3
0
Sinds eergisteren zit ik met het probleem dat ik geen berichten kan ontvangen/zenden, niet meer gebeld kan worden/zelf bellen en niet meer op mijn mobiel internet kan. Toen ik wilde kijken op de orange app kon ik mij enkel inloggen via een code dat per sms gestuurd wordt, maar aangezien ik niets van
Vraag
•
975
2
0
Sinds een week ofzo verlies ik plots mobiel internet in Brussel rondom het tramstation oude omspanning, vlakbij het UZ Brussel. Dit gaat van dat tram station tot aan het park nabij het treinstation in Jette. Kan iemand mij daarbij helpen...
Vraag
•
Mobiel internet
534
1
0
als we s'avonds gaan slapen,en we rond de middag erna tv willen kijken,moeten we telkens opnieuw zowel tv-modem als internetmodem opstarten! die hebben zich tijdens de nacht vanzelf uitgeschakeld! probleem is dat het een deelwoning is(paar maanden per jaar),en dus ook de huurder die gebruik maakt va
Vraag
•
581
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik wil mijn voicemail opnieuw inspreken (Iphone 11), maar ik weet niet hoe?
Vraag
•
1.2K
2
0
0
Flybox 150Gb al geruime tijd in gebruik in de Ardennen (zou uitstekende dekkingsgraad moeten zijn), router geplaatst waar deze altijd 4 of 5 blokjes geeft, maar constant te traag internet, ondanks men aangeeft dat de modem tot 210 Mbps geeft... Voor goede Wifi dekking binnen, een set Devolo boosters
Vraag
•
Mobiel internet
1.3K
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties